جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دکتر محمدجواد توکلی

حوزه/ عضو هیئت علمی گروه اقتصاد موسسه امام خمینی(ره) بر ضرورت اهتمام ویژه در امر مقابله با مفسدان و رانت خواران در جریان جنگ اقتصادی تأکید کرد.

دکتر محمد جواد توکلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به این که قبل از هر چیز باید باور داشته باشیم که ما در کوران یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم، اظهار داشت: یکی از الزامات بسیار مهم در این جنگ، مقابله با مفاسد اقتصادی و رانت خواری ها و سودجویی هایی عده ای است که تنها به دنبال تأمین منافع خود هستند و منافع ملی و حقوق مردم برایشان هیچ اهمیتی ندارد.

وی افزود: بنده بارها در مصاحبه ها و نیز نشست ها عرض کرده ام که برای ساماندهی وضعیت نابسامان فعلی، بیش از هر چیز نیازمند تشکیل قرارگاه جنگ اقتصادی هستیم که در آن نهادهای اقتصادی دولت همچون بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، وزارت صمت و ... نقش کلیدی خود را به درستی ایفا کنند.

عضو انجمن اقتصاد اسلامی حوزه علمیه قم همچنین گفت: مقابله با مفسدان، اختلاس گران، دلالان و محتکران و ... از جمله مهم ترین بایسته ها و دستورالعمل های این قرارگاه باید باشد و این که در این زمینه جدیت لازم از سوی مسئولان و مدیران مربوطه وجود داشته باشد.

وی بیان داشت: البته در ماه های اخیر، اقدامات بسیار خوب و امیدوارکننده ای از سوی دستگاه قضایی در مقابله با مفسدان و رانتخواران صورت گرفته و باید این روند با قوت ادامه یابد تا جلوی سوء استفاده کنندگان به بیت المال و منافع ملت گرفته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha