جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مجلس بزرگداشت

حوزه/ به مناسبت هفتمین روز ارتحـال مرحوم پروفسور جلال الدین رحمت عضو برجسته اندونزیایی مجمع جهانی اهل بیت(ع) مجلس بزرگداشتی برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به مناسبت هفتمین روز ارتحـال دانشمند سترگ جهان اسلام و متفکر بزرگ شیعی، مرحوم پروفسور جلال الدین رحمت رئیس فقید اتحادیه پیروان اهل بیت(ع) اندونزی (IJABI) مجلس بزرگداشت مجازی برگزار می گردد.

این مجلس مجازی که به همت مجمع جهانی اهل بیت(ع) برپا خواهد گردید، سخنرانی ها به زبان‌های فارسی، اندونزیایی و انگلیسی انجام شده و به شکل زنده پخش خواهد شد.

حجج اسلام محمدجواد زارعان معاون امور بین الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، عبدالمجید حکیم الهی نماینده مقام معظم رهبری در اندونزی و سید مفید حسینی کوهساری مدیر مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه سخنرانان ایرانی این مراسم هستند.

همچنین آقایان دکتر سید عُمر شهاب رییس شورای سازمان اهل بیت(ع) اندونزی (ABI) و کیایی مفتاح فوزی رحمت فرزند مرحوم جلال الدین رحمت، شخصیت های اندونزیایی هستند که در این مراسم به ایراد سخن خواهند پرداخت.

برپایه این گزارش: حجت‌الاسلام حسین بهرامی از فضلای فعال در مطالعات جنوب شرق آسیا، دبیری این مراسم را بر عهده خواهد داشت و در ابتدای آن نیز استاد علی علیزاده قاری بین‌المللی قرآن، به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداخته و ثواب آن را به روح مرحوم دکتر جلال الدین رحمت و همسر گرامی ایشان اهداء می‌نماید.

این بزرگداشت مجازی از ساعت ۱۶:۳۰ فردا سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ به وقت تهران (ساعت ۸ شب به وقت جاکارتا) آغاز خواهد گردید.

گفتنی است: شرکت در این مراسم برای عموم آزاد است و علاقه مندان می توانند برای ورود به این مجلس و مشاهده آن از لینک زیر استفاده نمایند:

https://class.mou.ir/jalasat

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha