سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تبریز

حوزه / اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری ترنم وحی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، جشنواره فرهنگی - هنری ترنم انقلاب به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و با همکاری کانون فرهنگی تبلیغی احباب و مؤسسه قرآنی طارق در دهه فجر برگزار شد.  

این جشنواره در دو بخش احیای سرودهای انقلابی و تولید محتوا و کاردستی و عکس با موضوع پرچم برگزار شد و از مجموع آثار دریافتی ۴۱ اثر به عنوان آثار برتر و شایسته تقدیر انتخاب شدند.  

حجت الاسلام رامین خورنژاد حسینی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در این اختتامیه، گفت: همت و تلاش خانواده‌ها در تربیت نسل مؤمن و انقلابی شایسته تقدیر است و سازمان تبلیغات اسلامی با همراهی تشکل‌های مردم نهاد دینی و اقشار تأثیرگذار نسبت به این امر اهتمام جدی دارد.  

وی ادامه داد: ساماندهی، هدایت، نظارت و حمایت از حرکت‌های جریان ساز منطبق با ارزش‌های اسلامی و انقلابی رسالت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است.  

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی در ادامه حضور کودکان و نوجوانان در فعالیت‌های فرهنگی ارزش مدار را تضمینی برای حرکت پایدار و رو به پیشرفت انقلاب اسلامی بیان کرد و تداوم راه نسل گذشته را در گرو همت والدین برای تربیت صحیح فرزندان برشمرد.  

لازم به ذکر است، جشنواره فرهنگی - هنری ترنم انقلاب به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و با همکاری کانون فرهنگی تبلیغی احباب و مؤسسه قرآنی طارق در دهه فجر در دو رشته سرودهای انقلابی و آثار تولیدی کودکان و نوجوانان با محوریت پرچم جمهوری اسلامی در سطح استان برگزار شد و از ۴۱ اثر منتخب تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha