جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاونت پژوهش حوزه علمیه یزد

حوزه/ جلسه معاونین پژوهش مدارس علمیه استان یزد با حضور مدیر و معاون پژوهش حوزه علمیه استان برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، جلسه معاونین پژوهش مدارس علمیه استان یزد با حضور مدیر و معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس ضمن خیرمقدم به معاونین پژوهش مدارس، اعیاد رجبیه به ویژه میلاد باسعادت امیرالمومنین علی علیه السلام را تبریک گفت.

در ادامه، معاون پژوهش حوزه علمیه یزد گزارشی از عملکرد معاونت پژوهش حوزه علمیه استان ارائه نمود و گفت: با توجه به شرایط سال تحصیلی فعلی و برگزاری کلاس ها به صورت حضوری و غیرحضوری به واسطه ویروس کرونا، این شرائط آسیب ها و فرصت هایی به همراه داشت و سعی کردیم با برنامه ریزی آسیب ها را کم کرده و از فرصت ها استفاده نماییم.

وی ضمن بیان گزارشی از عملکرد معاونت پژوهش حوزه علمیه استان، افزود: کلاس های متعددی در مدارس علمیه استان به صورت مجازی و حضوری با موضوعات شیوه یادداشت برداری، شیوه مطالعه خلاصه نویسی، روش تحقیق و دیگر مباحث پژوهشی برگزار گردیده است.

 حجت الاسلام فیاضی به بعضی از فعالیت های آتی معاونت پژوهش اشاره کرد و گفت: تا پایان سال تحصیلی جاری، تمام مدارس علمیه استان مهارت های پژوهشی و حداقل دو نشست علمی را برگزار خواهند نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha