جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه قزوین

 حوزه / در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین، استاندار و قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، حجت الاسلام بحری به عنوان دبیر جدید استان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین که در مسجد شیخ الاسلام برگزار شد، با تبریک ایام ولادت امیرالؤمنین(ع) و امام جواد(ع)  گفت: امام علی(ع) در حدیثی فرموده اند امر به معروف و نهی از منکر دو مخلوق از مخلوقات و یا دو خُلق از اخلاقیات خدای متعال است و هر که این فریضه را یاری کند به عزت دست می یابد و هر که آن را نادیده بگیرد به ذلت کشیده می شود.

 وی با بیان اینکه می باید منکرهای زمان را به درستی بشناسیم، تصریح کرد: امام خمینی(ره) زمانی کاپیتولاسیون را منکر زمان دانست و در مقابل آن با قدرت ایستادگی کرد و در نهایت به عزت و عظمت رسید؛ ما نیز می باید با همان جدیت حامی امر به معروف و نهی از منکر باشیم و از حمایت اهل منکر پرهیز کنیم.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: امیرالمؤمنین(ع) فرموده اگر امر به معروف و نهی از منکر ترک شود، بدترین ها بر شما مسلط می شوند و پس از آن حرف های شما اثری ندارد و صدای شما به جایی نمی رسد ؛ ما نیز می باید با احیای جدّی امر معروف تلاش کنیم بهترین انسان ها و شایسته ترین افراد وارد عرصه های خدمتی بشوند.

در این مراسم حجت الاسلام بحری به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین معرفی و از خدمات آقای عباس کاظمی دبیر پیشین این ستاد قدردانی شد.

دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین معرفی شد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha