پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مرکز جدید واکسیناسیون کرونا در مسجد مرکزی ویلسدن، لندن

حوزه/ مسجد مرکزی برنت در ویلسدن گرین، یک منطقه مسکونی در لندن، اقدام به راه اندازی مرکز واکسیناسیون کرونا کرده و انتظار می‌رود روزانه ۱ هزار نفر در آنجا واکسینه شوند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از kilburntimes، یک مرکز جدید واکسیناسیون کرونا در مسجد مرکزی برنت در ویلسدن گرین، یک منطقه مسکونی در شمال لندن آغاز به کار می‌کند

دکتر راجا امجد ریاض ، سرپرست و خزانه‌ دار مسجد و ظفر اقبال، دبیر مسجد مرکزی در این منطقه از لندن، مدیریت این مرکز را به عهده گرفته‌اند.

این مرکز واکسیناسیون ویروس کرونا زیر نظر وزارت بهداشت و درمان انگلیس، این هفته در این مسجد  راه اندازی شده و امید است که روزانه حداکثر ۱ هزار نفر را واکسینه کند. قرار است مرکز واکسیناسیون از سه روز دیگر یعنی ۲۶ فوریه افتتاح شود.

افراد بالای ۶۴ سال در برنت می‌توانند برای تهیه واکسن مستقیماً با بیمارستان تماس بگیرند ، اما گروه‌های دیگر باید منتظر تماس پزشک عمومی خود باشند.

این مسجد در حال حاضر به عنوان مرکز آزمایشی «جریان جانبی» مورد استفاده قرار می‌گیرد و به اولین مکان واکسیناسیون و آزمایش ترکیبی در انگلستان تبدیل می‌شود.

برای کاهش هرگونه خطر عفونت ، محل واکسیناسیون و همچنین اتاق‌های نماز جدا خواهند شد.

دکتر راجا امجید ریاض ، مشاور پزشکی و رهبر  ناظر مسجد پیرامونی کرونا، گفت که میزبانی در این مرکز برای ارتقاء دسترسی به واکسن مهم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha