پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امدادگران حوزوی در خط مقدم نبرد با کرونا

حوزه/ مسئول اعزام جهادگران عرصه سلامت استان خوزستان گفت: بنا بر درخواست دانشگاه علوم پزشکی اهواز و رییس بیمارستان امام، طلاب جهادگر اهوازی را جهت خدمت‌رسانی به بیماران و کمک به کادر درمان و پزشکی به بیمارستان امام اعزام کردیم.

حجت‌الاسلام سعید بیت سیاح، مسئول اعزام جهادگران عرصه سلامت، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به راه‌اندازی بخش ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز، اظهارداشت: با توجه به افزایش شمار مبتلایان به کویید ۱۹ در اهواز و تکمیل بخش‌های بستری بیمارستان‌های رازی، گلستان و سینا، چندین بخش از بیمارستان امام نیز مختص بیماران کرونایی شد.

وی بیان کرد: بنا بر درخواست دانشگاه علوم پزشکی اهواز و رئیس بیمارستان امام، طلاب جهادگر اهوازی را جهت خدمت‌رسانی به بیماران و کمک به کادر درمان و پزشکی به بیمارستان امام اعزام کردیم.

حجت‌الاسلام بیت سیاح، با بیان اینکه طلاب در این بیمارستان به‌صورت ۲ شیفته ۸ ساعته خدمت‌رسانی می‌کنند، گفت: متأسفانه به دلیل شیوع ویروس جهش‌یافته، باید به اطلاع برسانیم که جهادگران عرصه سلامت تا ابتلاء قطعی به بیماری کرونا فاصله زیادی ندارند! و این بدان معناست که لازم است هرچه سریع‌تر، محدودیت‌های کرونایی در سراسر استان خوزستان عملیاتی شود.

مسئول اعزام جهادگران عرصه سلامت، در پایان با بیان اینکه رشادت‌های امروز جهادگران حوزوی تداعی‌کننده ایثار رزمندگان جنگ و جهاد است، اظهارداشت: از همه مردم عاجزانه تقاضا داریم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به قطع زنجیره انسانی کویید ۱۹ کمک کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha