پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تبریز

حوزه / دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی که در جلسه شورای امر به معروف اداره کل عشایر بر ضروت عملیاتی سازی شعار «یک آلاچیق عشایر یک کارگاه» تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام نستوهی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی در جلسه شورای امر به معروف اداره کل عشایر ضمن گرامیداشت ولادت امیرالمومنین علی بن ابیطالب علیه السلام و روز مهندس، بر ترویج فرهنگ عشایر به عنوان بزرگترین معروف در اقتصاد مقاومتی تاکید کرد. 

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر هم واجب شرعی است و هم از لحاظ قانونی یکی از حقوق شهروندی است، لذا تبیین و فرهنگ سازی فریضتین در ادارات از طریق آموزش ضمن خدمت به کارمندان ادارات و خانواده های آنها باید مورد توجه مدیران ادارات قرار بگیرد و آموزش طوری باشد که وقتی فردی که در اداره خود امر به معروف و نهی از منکر میکند باید مورد تشویق مدیر آن اداره قرار گیرد. 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: اگر به شعار «یک آلاچیق عشایر یک کارگاه» توجه شود می توان هم به عنوان یک معروف و هم به عنوان اقتصاد مقاومتی به آن پرداخت.

در این جلسه، حسین شهریار محمدی، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل امور عشایر استان گزارشی از عملکرد شورا بیان کرد. 

در پایان این جلسه احکام اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل امور عشایر استان اعطا شد. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha