سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کاشان

حوزه / با پایان یافتن جشنواره اهدا کتاب به کتابخانه های عمومی شهر ؛ کتابخانه علی بن امام محمد باقر(ع) واقع در فین بزرگ کاشان رتبه نخست این جشنواره استانی را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، زینب سادات واسعی، مسئول کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان، امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: این جشنواره با همت کتابداران شهرستان اجرا شده است و کتابخانه عمومی علی بن امام محمد باقر (ع) با جذب بیش از ۶۰۰۰ نسخه کتاب موفق به کسب رتبه نخست جشنواره استانی «بحار کتاب انوار دانایی» شد.

وی به بازدید فرماندار شهرستان کاشان از بخش های مختلف کتابخانه علی بن امام محمد باقر(ع) واقع در فین بزرگ کاشان اشاره کرد و گفت : فرماندار شهرستان کاشان در این بازدید تعدادی کتب نفیس  را به این کتابخانه اهدا نمود.

خانم واسعی همچنین به طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی سراسر کشور به مناسبت میلاد حضرت علی(ع)  اشاره کرد و گفت: بر این اساس با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم جلوگیری از تجمع متقاضیان، ضروری است علاقه‌مندان به عضویت در کتابخانه های عمومی در روزهای ۶ و ۷ اسفندماه، عدد ۱ را به شماره  ۵۰۰۰۲۹۲۹  ارسال کنند. پس از پایان این مهلت کد تخفیف معتبر برای عضویت در کتابخانه های عمومی تا پایان سال ۹۹ در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: هر عضو با ثبت نام در یک کتابخانه امکان استفاده از تمام کتابخانه‌های سراسر کشور را خواهد داشت. همچنین عضویت خانوادگی در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور در سایر روزهای سال نیز با پلکان کاهش در هزینه عضویت مواجه است که خانواده‌های ۳ نفره، چهار نفره، پنج نفره و بیشتر می‌توانند از این امکان استفاده کنند.

گفتنی است شهرستان کاشان دارای ۱۵ باب کتابخانه عمومی می باشد که در جشنواره اهدای کتاب موفق به دریافت ۱۹هزار نسخه اهدایی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha