پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله ری شهری

حوزه/ رئیس موسسه دارالحدیث گفت: سید مرتضی اسوه معنویت، عقلانیت و عمل است که باید چهره‌ ی واقعی ایشان معرفی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت‌الله ری‌شهری پیش از ظهر امروز در آیین رونمایی از آثار کنگره بین‌المللی سید مرتضی علم الهدی که در سالن علامه حلی موسسه دارالحدیث برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت امام علی (ع) اظهار داشت: سید مرتضی اسوه معنویت، عقلانیت و عمل است که باید چهره‌ی واقعی ایشان معرفی شود.

وی ادامه داد: تعدادی از نهادها قصد داشتند که مجموعه آثار سید مرتضی را تهیه کنند در همین زمینه خدمت رهبر انقلاب رسیدیم و ایشان تهیه این آثار را به موسسه درالحدیث دادند.

 آیت‌الله ری‌شهری افزود: البته رهبر انقلاب به‌شرط این‌که زیر نظر آیت‌الله استادی باشد این کار را به موسسه دارالحدیث سپردند.

وی ابراز داشت: در تهیه آثار مدیریت علمی بر اساس فرموده رهبر انقلاب به آیت‌الله استادی سپردیم و ایشان آقای مهریزی را در سال ۹۴ انتخاب کردند و این کار شروع شد.

رئیس موسسه دارالحدیث بیان داشت: ما از یک سال گذشته برای چاپ برنامه‌ریزی کردیم که در نهایت آستان قدس رضوی عهده‌دار این کار شدند.

وی خاطرنشان کرد: نشست‌های علمی مختلفی نیز پیش از رونمایی برگزار شد تا آثار با دقت تمام و به‌صورت کامل مورد چاپ قرار بگیرد.

آیت‌الله ری‌شهری بیان داشت: در پایان باید از رهبر انقلاب، علما، آیت‌الله استادی و سایر دوستانی که در این زمینه فعالیت کردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha