جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدار معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان با آیت الله اعرافی

حوزه/ در این سال های اخیر بارها موج نورانی طلاب و روحانیون و گروه های جهادی به خروش درآمد و در سیل و زلزله و کرونا در خدمت به مردم عزیز افتخار آفرید وان شاء الله این خط روشن و آسمانی استمرار خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در پیامی به همایش طلاب و فضلا و گروه های جهادی حوزه بویژه شرکت کنندگان در  این همایش در قزوین بیان داشت: در این سال های اخیر بارها موج نورانی طلاب و روحانیون و گروه های جهادی به خروش درآمد و در سیل و زلزله و کرونا در خدمت به مردم عزیز افتخار آفرید وان شاء الله این خط روشن و آسمانی استمرار خواهد یافت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر شریف همه طلاب و فضلا و گروه های جهادی حوزه بویژه شرکت کنندگان در همایش قزوین ایام و اعیاد رجبیه و میلاد امام علی علیه افضل صلوات المصلین تبریک و شادباش عرض می کنم.
بسی مشتاق بودم در آن محضر شریف برای دیدار و کسب فیض از آن جمع عزیز و فاخر و تشرف محضر گرامی حوزویان استان قزوین، که جایگاه رفیعی در تاریخ دیرپای حوزه‌های علمیه دارد، حضور یابم اما برغم اشتیاق توفیق نیافتم و از همه دوستان و عزیزان و همکاران ارجمند پوزش می خواهم.
بی‌گمان تاریخ حوزه های علمیه مشحون از جهاد و ایثار و فداکاری برای اسلام عزیز و مردم بزرگوار است و در ذات و هویت حوزه و روحانیت امتیاز اجتماعی و مردمی بودن نفوذ داشته و در ادوار گوناگون و عصر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دیگر میدان های خطر و صحنه های نیاز تجلی کرده است اما اکنون و متناسب با شرایط جدید باید این مقوله راهبردی رشد و ارتقا یابد و این کار بزرگ از دست شما جهادی ها برمی آید و ما هم درخدمت شما هستیم و حوزه همراه با طرح های مهم و اساسی این امر راهبردی را در اسناد و برنامه های خود دنبال خواهد کرد.
دراین سال های اخیر بارها موج نورانی طلاب و روحانیون و گروه های جهادی به خروش درآمد و در سیل و زلزله و کرونا در خدمت به مردم عزیز افتخار آفرید و ان شاء الله این خط روشن و آسمانی استمرار خواهد یافت.
امیدوارم آن نشست گامی بلند وپربرکت در مسیر احیا و ارتقای رویکرد ها و کارکردهای اجتماعی ومردمی و نقش آفرین حوزه‌های علمیه بردارد .
ازهمه عزیزان و همکاران ارجمند جهادی و حوزه سرافراز قزوین و جناب مستطاب آقای علیخانی صمیمانه و متواضعانه سپاس‌گزارم و توفیقات روزافزون شما را از خداوند مهربان خواستارم.
علی رضا اعرافی
سیزده رجب الاصب
میلاد امام علی علیه السلام ۱۴۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha