پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار ابراهیم پور

حوزه / رزمنده دوران دفاع مقدس گفت:  رمزپیروزی انقلاب اسلامی وحدت و همدلی بود و نباید اجازه داد دشمن در صفوف ملت ونظام رخنه و فتنه ایجاد کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، عظیم ابراهیم پور، از (پیشکسوتان دوران دفاع مقدس) صبح امروز در جمع دبیران جهادی حوزه های علمیه سراسر کشور که در سالن اجتماعات مسجد النبی قزوین برگزار شد، گفت: با شهادت سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش بار دیگر پرچم اسلام، مقاومت و مظلومان جهان در حد اعلا به اهتزاز درآمد و خوشا به حال این شهیدان که این گونه در راه خدا شهید شدند.

وی ادامه داد:  مکتب حاج‌قاسم مکتب مقاومت است که در برابر مکتب سازش قرار می‌گیرد، مکتب حاج قاسم از همان ابتدای انقلاب، مکتب مقاومت بود، لذا حاج‌قاسم علمدار نظریه مقاومت در جهان است.

اجازه نمی‌دهیم دشمن در صفوف ملت و نظام رخنه و فتنه ایجاد کند

سردار ابراهیم پور خاطرنشان کرد: از بدو خلقت بشر شاهد تقابل جبهه حق و باطل هستیم که این تقابل از آدم و شیطان آغاز شد و با ۱۲۴ هزار پیامبر الهی و پس از آن، تقابل ائمه اطهار(ع) با جبهه باطل ادامه یافت تا به عصر حاضر برسیم و در تاریخ داریم که در سال ۱۹۴۵، با پایان جنگ جهانی دوم جهان دو قطبی شد که در یک سو آمریکا و در سوی دیگر، شوروری قرار داشت.

وی ادامه داد: آمریکا در این برهه زمانی قصد داشت شوروی را به سمت فروپاشی ببرد تا جهان تک‌قطبی را تشکیل دهد و خود بر صدر بنشیند که البته این امر در سال ۱۹۹۰ اتفاق افتاد اما پیش از فروپاشی شوروی شاهد شکل‌گیری انقلاب اسلامی در سال ۱۹۷۹ هستیم که معادلات جهانی را برای نظام تک‌قطبی به هم زد.

وی با اشاره به تلاش نظام سلطه برای نابودی مکتب تازه متولد شده انقلاب اسلامی در ایران، گفت: در دو ساله نخست انقلاب اسلامی، ۵۲ کودتا رخ داد که همگی نافرجام ماندند، ۱۷ هزار ترور اتفاق افتادتا نیروهای حزب‌اللهی را حذف کنند و ۸ سال جنگ را به کشور تحمیل کردند، که جنگ جهانی نظام سلطه علیه شیعه و مکتب مهدوی بود.

 رزمنده دوران دفاع مقدس گفت:  رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت و همدلی بود و نباید اجازه داد دشمن در صفوف ملت ونظام رخنه و فتنه ایجاد کند.

سردار ابراهیم پور با اشاره به ماه‌های ابتدایی جنگ تحمیلی، بیان کرد: در ابتدای جنگ، بنی‌صدر چهار عملیات را طراحی کرد که در همگی آن‌ها شکست خورد و برای توجیه خود به نزد امام(ره) رفت و با ارائه آمار لشگر بعثی سعی کرد ایشان را از ادامه جنگ منصرف کند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha