جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 946328
۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
جشن میلاد در مارگون

حوزه/ همزمان با ۱۳ رجب جشن میلاد مولای متقیان با رعایت پروتکل های بهداشتی در مارگون برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از یاسوج، مراسم جشن ولادت با سعادت حضرت علی علیه‌السلام، در مصلای امام رضا(ع) مارگون، با حضور مردم و با رعایت پروتکل های بهداشتی  برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام رحم الله خواجه‌پور درباره فضایل مولای متقیان، گفت: علی علیه السلام اسوه مسلمانان جهان است.

امام جمعه مارگون تصریح کرد: آیه اکمال منظورش علی علیه السلام است که خداوند متعال با معرفی علی علیه السلام حجت را بر مردم تمام کرد و کاملترین دین را در اختیار مردم قرار داد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مارگون گفت: اگر بخواهیم بدانیم که آیا شیعه واقعی علی علیه السلام هستیم یا نه باید به این نکته توجه کنیم که آیا ولایت‌مدار بوده ایم یا نه؟ آیا عملی که انجام می دهیم بر اساس محور ولایت مداری بوده یا نه؟ آیا رفتار گفتار و عمل کردم آن با شخصیت آن حضرت مطابقت داشته یا نه؟

خواجه پور با تشکر از مردم ولایت مدار مارگون گفت : خوشبختانه مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان مارگون از روزهای آغازین کرونا نشان دادند که  پایبند به مبانی دینی  و محب خاندان اهل البیت عصمت و طهارت هستند و  توانستیم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تمام برنامه های دینی را شهرستان برگزار کنیم.

وی با اشاره به شیوع  ویروس انگلیسی، گفت: همچنان به فکر سلامتی مردم هستیم و هر جا لازم باشد برنامه ها تعطیل شود این کار را خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha