سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
قریشی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی با بیان اینکه همه ما مدیون کسانی هستیم که وظیفه تعلیم و تربیت دینی مردم را بر عهده گرفته اند، گفت: ضرورت دارد جوانان مستعد برای حضور و تحصیل در حوزه های علمیه ترغیب شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امروز در جلسه جذب حوزه علمیه استان آذربایجان غربی با تبریک اعیاد ماه رجب، اظهار داشت: خداوند متعال در آیات قرآن کریم به صورت کاملا واضح تصریح کرده است که باید عده ای به دنبال فراگیری علوم دینی بروند و تا بتوانند تربیت دینی مردم را بر عهده بگیرند.

وی با بیان این که همه ما مدیون کسانی هستیم که وظیفه تعلیم و تربیت دینی مردم را بر عهده گرفته اند، افزود: ضرورت دارد جوانان مستعد برای حضور و تحصیل در حوزه های علمیه ترغیب شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خطاب به حاضرین تاکید کرد: تلاش کنید در انجام فعالیت های تبلیغی خود در هر سازمان و نهادی که هستید اخلاص و برای خدا کار کردن را در اولویت فعالیت ها قرار دهید و بدانید که اگر موجبات جذب افرادی را در حوزه های علمیه فراهم کنید و به سبب تبلیغ آنان، مردمی کار خیر انجام داده و عبودیت پروردگار متعال را به جای آورند در ثواب آن ها شریک خواهید بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha