چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
امام علی علیه السلام

حوزه/ رضاوندی گفت: امیرالمؤمنین علیه السلام از لحاظ علمی از همه افراد برتر بود و به این مسئله حتی دانشمندان غیر مسلمان هم تصریح دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، مرحمت رضاوندی، امروز در جشن ولادت حضرت علی (ع) که در مدرسه علمیه فاطمیه نقده برگزار شد، اظهار داشت: امام علی علیه السلام نمونه انسان والاست و اولین فردی است که به اسلام ایمان آورده است.

وی با بیان این که امام علی (ع) شخصیتی است که در مدت عمر خود در ردیف فقیر ترین افراد زندگی می کرد و نسبت به بیت المال بسیار حساس بود، ادامه داد: امام علی (ع)  به جوانان توجه داشت و زمینه ازدواج آن ها را فراهم و بدان ها کمک می کرد تا جوانان دچار گناه نشوند.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی، ارتباط با پروردگار عالم را از دیگر ویژگی های امام علی علیه السلام دانست و ادامه داد: ارتباط امیرالمؤمنین(ع) با خداوند بسیار محکم بود و هیچ مسأله ای حضرت را از یاد خدا غافل نکرد و ما باید زندگی حضرات معصومین و امام علی (ع) را سرمشق قرار دهیم.

وی، اطاعت محض از فرامین الهی را از دیگر ویژگی های امام علی (ع) عنوان کرد و بیان داشت: امیرالمؤمنین علیه السلام از لحاظ علمی از همه افراد برتر بود و به این مسئله حتی دانشمندان غیر مسلمان هم تصریح دارند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha