چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
جشن میلادی متفاوت در بیمارستان کرونایی اهواز

حوزه/ طلاب جهادی اهواز، هم‌زمان با میلاد امیرالمؤمنین(ع)، روز پدر را در بیمارستان رازی اهواز جشن گرفته و این روز را به پدران بستری‌شده در بخش کرونایی تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، طلاب جهادی اهواز، هم‌زمان با میلاد امیرالمؤمنین(ع)، روز پدر را در بیمارستان رازی اهواز جشن گرفته و این روز را به پدران بستری‌شده در بخش کرونایی تبریک گفتند.

این طلاب جهادی، با آماده کردن دم‌نوش‌های گیاهی، به سراغ پدران و بیماران بستری‌شده در بیمارستان رفته و چندساعتی را در کنار آن‌ها سپری کردند.

طلاب جهادی اهواز روز پدر را به بیماران کرونایی اهواز تبریک گفتند

طلاب جهادی اهواز روز پدر را به بیماران کرونایی اهواز تبریک گفتند

در این راستا، حجت‌الاسلام منابی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز، اظهارداشت: ویژه‌برنامه ولادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) امروز در بیمارستان‌های درگیر با بیماری کرونا با همکاری مدارس علمیه و بسیج طلاب و اداره تبلیغات اسلامی اهواز برگزار شد.

وی افزود: دم‌نوش مخصوصی با ترکیبی که مورد تائید بهداشت است روزانه در میان کادر درمان و بیماران کرونایی توسط گروه‌های جهادی مستقر در بیمارستان‌های کرونایی توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام منابی در پایان اظهارداشت: روز گذشته به مناسبت ولادت امیرالمؤمنین‌ علی(ع) طلاب جهادی علاوه بر توزیع دم‌نوش، بسته‌های تقویتی و فرهنگی، مولودی‌خوانی کرده و حال و هوای بخش‌های بستری کرونایی را خدایی کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha