پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سلیمانی

نماینده ولی فقیه درکاشان، نعمت در حال رشد انقلاب اسلامی ایران را به برکت امام، شهدا، خانواده معظم شهدا، آزادگان، جانبازان، صبر و بردباری مردم کشورمان دانست و گفت: باید قدردان نعمت الهی انقلاب باشیم وگرنه قطعا باید کیفر سنگین را در آینده ببینیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، در خطبه های نماز جمعه امروز کاشان، در مصلای بقیة الله الاعظم (عج) این شهرستان با تبریک ولادت امیرالمومنین (ع) به توقعات حضرت علی(ع) از محبانش اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت از محبانش انتظار نیکی کردن، برخورد محبت آمیز با مردم و غیبت نکردن را داشت.

امام جمعه کاشان، انقلاب اسلامی ایران را بزرگترین نعمت الهی در قرن حاضر دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران آن قدر باارزش است که در عمق باورهای دینی مردم ریشه پیداکرده  است

وی به تفاوت چالش های اوایل انقلاب با مقطع فعلی اشاره کرد و گفت: در اوایل انقلاب چالش ما با آمریکا بر سرکوتاه کردن دست عمال بیگانه و مستشاران آمریکایی از ایران و تسخیر لانه جاسوسی بود، ولی چالش امروز ما با آمریکا بر سرکوتاه کردن دست آنها از خاورمیانه و حضور مقتدرانه ایران در مرزهای رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه کاشان اظهار کرد: در اویل انقلاب چالش ما با آمریکا در دولت موقت، بنی صدر، تحریک قومیت ها، گروهک ها و ایجاد اغتشاشات محلی بود، اما امروز بر سر حمایت جمهوری اسلامی از مبارزات مجاهدان فلسطینی در قلب سرزمین های اشغالی و دفاع از پرچم برافراشته حزب الله و مقاومت در سراسر این منطقه است.

وی اضافه کرد: در اول انقلاب چالش ما با آمریکا بر سر خرید تجهیزات ابتدایی نظامی و حتی سیم خارداربود، اما امروز چالش ما با آمریکا بر سر ارسال و انتقال سلاح های پیشرفته ایرانی به نیروهای مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در کاشان، نعمت در حال رشد انقلاب اسلامی ایران را به برکت امام، شهدا، خانواده  معظم شهدا، آزادگان، جانبازان، صبر و بردباری مردم کشورمان دانست و گفت: دشمنان سعی دارند برکت انقلاب را کم رنگ جلوه بدهند، لذا باید قدردان این نعمت الهی باشیم که اگر نباشیم قطعا باید کیفر سنگینی را در آینده ببینیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha