سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام علیزاده

حوزه / مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه کشور با اشاره به این که خوشبختانه گروه های جهادی در میدان مبارزه با ویروس منحوس کرونا درخشیدند، گفت: در شرایط کنونی روحانیون انقلابی و طلبه های جهادی و بسیجی همچون گذشته تکلیف دانسته‌اند که در کنار مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی علیزاده، مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه کشور، امروز در اختتامیه نشست دبیران گروه های جهادی حوزه های علمیه سراسر کشور که در سالن اجتماعات مسجدالنبی قزوین برگزار شد، گفت: آیت الله اعرافی همیشه نگاه جدی به فعالیت های جهادی طلاب داشته و دارد.

وی با اشاره به این که خوشبختانه گروه های جهادی در میدان مبارزه با ویروس منحوس کرونا درخشیدند، افزود: در شرایط کنونی روحانیون انقلابی و طلبه های جهادی و بسیجی همچون گذشته تکلیف دانسته‌اند که در کنار مردم باشند و تمام تلاش خود را تا ریشه کنی این ویروس منحوس به کار خواهند گرفت.

طلاب جهادی در کنار مردم بودن را تکلیف می دانند

 حجت الاسلام والمسلمین علیزاده تصریح کرد: آنچه مورد اهمیت است خدمات طلاب و روحانیون برای مقابله با کرونا در عین گمنامی است که نشانگر خلوص نیت و انجام کارها به قصد جلب رضایت پروردگار است.

مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه کشور بیان کرد: حوزه های علمیه، روحانیت وطلاب رسالت خود عمل کردند و با مسئولیت پذیری، کمک رسانی به شهروندان را انجام داده اند که ان شاءالله موجب رضای خدای متعال شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده همچنین ضمن تقدیر از فعالیتهای جهادی حوزه علمیه قزوین، بیان کرد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همه تلاش خود را می کنند که بین مردم و مساجد فاصله بیاندازند، لذا باید هوشیار باشیم.

وی به جایگاه قزوین اشاره و عنوان کرد: استان قزوین چهره های ممتاز و برجسته ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم نموده که نمونه آن شهید رجایی، شهید بابایی، شهید لشگری و مرحوم  ابوترابی است که هر کدام در عرصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی منشاء خدمات اثرگذاری بوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده همچنین پیام تقدیر آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور از گروه های جهادی حوزه های علمیه سراسر کشور را قرائت کرد.

طلاب جهادی در کنار مردم بودن را تکلیف می دانند

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha