جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کمک مسجد بنبری در ارائه کیسه‌های غذایی به دانش آموزان نیازمند

حوزه/ یک مسجد بنبری و یک شرکت پذیرایی با یک آکادمی متوسطه محلی تماس گرفته‌اند تا کیسه‌های غذای اهدایی یا غذاهای تازه تهیه شده را به خانواده‌های دانش آموزان  ارائه دهند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از banburyguardian، مسجد بنبری در انگلستان با همکاری یک شرکت پذیرایی هوک نورتون، بسته‌های غذایی حمایتی برای دانش آموزان در یک مدرسه محلی ارائه می‌دهد.

 داوطلبان هر هفته در مسجد جمع شده و کیسه‌هایی محتوی غذا را برای ارائه به خانواده‌های دانش‌آموزان آماده می‌کنند. آن‌ها از غذاهای سبد اصلی هر خانوار مانند نان، ماکارونی و برنج گرفته تا میوه‌ها و سبزیجات تازه ، غذاهای کنسرو شده یا خشک برای تکمیل این کیسه‌های اهدایی استفاده می‌کنند.

سپس کیسه‌ها به اعضای تیم رفاهی و پرورشی آکادمی آموزشی تحویل داده شده و میان ۲۰ خانواده بی‌بضاعت و آسیب‌پذیر که از پیش شناسایی شده‌اند، توزیع می‌گردند. هر خانواده از ماه ژانویه تاکنون به صورت دو هفته یک بار کیسه کمکی دریافت کرده‌است.

علاوه بر سخاوت مسجد، توماس فرانکس ، یک شرکت بین المللی پذیرایی در منطقه هوک نورتون در بنبری نیز اخیراً از طریق ابتکار انجمن‌های تغذیه و همکاری با مسلمان در این عمل خیر شرکت کرده است. شرکت مواد غذایی پیشنهاد کرده است که وعده‌های غذایی تازه تهیه شده را در اختیار تیم مدرسه قرار دهد.

جاستین ویلیامز ، دستیار ارشد مدیر مدرسه گفت: کیسه‌های غذا و وعده‌های غذایی هر دو نمونه خارق العاده‌ای از روحیه جامعه هستند و نشان می ‌هند که چگونه مهربانی می‌تواند در این زمان دشوار بسیار کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از خانواده‌ها در تقلا و سختی هستند و داشتن مواد غذایی به این معنی است که دانش آموزان با نیاز بیشتر ما تغذیه می‌شوند و آنها به غذایی که همه می‌توانند طبخ کنند دسترسی دارند. این همچنین بدان معنی است که فشار خانواده‌ها کاهش یافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha