پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حوزه خواهران دهدشت

حوزه/ کارگاه یک روزه آموزش مهارت همسرداری در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) دهدشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کهگیلویه، به همت مدرسه علمیه حضرت زینب(س)، همایش یک روزه مهارت همسرداری، روز جمعه در دهدشت برگزار شد.

در این همایش طلاب برادر و خواهر در دو کارگاه آموزشی به مدت 10 ساعت مهارت‌های همسرداری را فرا گرفتند.

محمدزاده، مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) دهدشت در حاشیه برگزاری کارگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، برگزاری کارگاه‌های مهارت آموزی را از راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی دانست و گفت: وقتی اعضای خانواده مهارت های لازم را فرا بگیرند کانون خانواده گرم و زمینه بروز آسیب ها کمتر ایجاد می شود.

وی ادامه داد: حوزه علمیه حضرت زینب(س) در طول سال برای شناسایی آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه و راه برون رفت از آن برنامه اجرا می کند.

زوج های جوان دهدشتی مهارت های همسرداری را فرا گرفتند

وی ادامه داد: در مرحله نخست اولویت مهارت آموزی با طلاب است، چون نگاه به طلاب در جامعه معمولا درس آموز است و وقتی دیگران رفتار، برخورد و موفقیت خانواده طلاب را ببیند از آنها الگو می گیرند.

محمدزاده افزود: به خاطر شرایط کرونایی در این مرحله امکان ثبت نام بیش از 50 نفر فراهم نشد؛ این طلبه‌ها با حضور در مناطق شهرستان مهارت های خانواده را به آنها آموزش می دهند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) دهدشت همچنین از تشکیل قرارگاه فرهنگی با همکاری امام جمعه خبر داد و گفت: آسیب شناسی، اجرای کار فرهنگی و ارائه مشاوره از اهداف این قرارگاه است.

زوج های جوان دهدشتی مهارت های همسرداری را فرا گرفتند

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • آیت اله شجاعت IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    0 0
    بسمه تعالی به نظربنده اینگونه کلاسهابسیارمناسب است متاسفانه سن ازدواج درایران خصوصااستان کهگیلویه وبویراحمدخیلی بالارفته قبلا دراستان ماپسرودخترهاناف بریکدیگرمی شدند.سن ازدواج ازچهارده سال شروع می شدحداکثربه هجده سال نمی رسید.متاسفانه الان بااین شبکه های مجازی معاندکه راه اندازی شدازدواج راازبچه هاگرفت بچه هفت ساله فنون همسرداری رامی آموزدولی تن به ازدواج نمی دهداین خودبزرگترین مشکل برای جهان اسلام!است اندیشمندان متخصصین دینی حوزه های علمیه پدرومادرها بایدراه وچاره ای بیندیشند مشکل کجاست قبول دارم یکی ازمشکلات مالی است امابقیه موانع باید ازسرراه جوانان برداشته شود تاتن به ازدواج بدهند جامعه مایک جامعه پیری شده این کلاسها خوب است ولی این مواردرابه آنها گوشزد کنیددرحال حاضراکثرازدواجهامجازی شده.من.تو.ما.شما.دست به دست هم دهیم واین مشکل راحل کنیم