پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر و اعضای دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه با آیت الله اعرافی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فاخری گفت: یکی از اهداف راه اندازی سامانه طرح حوزه، ارتباط قوی تر مرکز مدیریت حوزه با طلاب و حوزویان ایده پرداز بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین فاخری، در مراسم رونمایی از سامانه طرح پرتال دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه که با حضور مدیر حوزه های علمیه برگزار شد، گفت: یکی از اهداف راه اندازی این سامانه ارتباط قوی تر با طلاب و حوزویان ایده پرداز بوده است؛ اهتمام به برنامه ریزی و انجام فرآیندهای علمی و تخصصی از سوی مدیریت حوزه های علمیه یکی دیگر از اهداف راه اندازی این سامانه است.

وی افزود: این سامانه می تواند به ثبت و تجمیع ایده های طلاب، سرعت بخشیدن به تحولات ضروری در حوزه، همفکری، مشارکت و هم افزایی واحدهای ستادی حوزه های علمیه بپردازد و تسهیل تدوین نقشه جامع تحولی در حوزه را به دنبال داشته باشد.

مدیر اندیشکده دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه بیان داشت: در این سامانه فضای تعامل اندیشه ای بین کاربران و صاحبان ایده ها فراهم شده است تا به رشد هرچه بیشتر ایده ها و ایده پردازان کمک شود.

وی گفت: فازهای بعدی هم برای این سامانه در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین فاخری افزود: آسان سازی استفاده از سامانه و همچنین موتور بسیار قوی جست و جوی سامانه از قابلیت های مهم این سامانه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: واقعیت این است که این سامانه با زحمات زیادی ایجاد شده است و از همه خواستاریم همکاری بیشتری در زمینه اداره و ارتقای این سامانه به عمل آورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha