جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ حال و هوای حرم حضرت معصومه(س) در شب ولادت امام علی (ع)

حوزه/ از یکشنبه دهم تا جمعه پانزدهم اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشا در محافل معارفی حرم، حجج اسلام والمسلمین فرحزاد، حسینی قمی، مؤمنی، رفیعی، میرباقری و همتی به ایراد سخن خواهند پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خطبه‌خوانی خادمان حرم مطهر در هفته جاری هر روز ساعت ۷ صبح از شنبه ۹ اسفندماه تا پنج شنبه ۱۴ اسفندماه مصادف با ۱۶ تا ۲۲ ماه رجب به ترتیب با نوای محمود رشیدی، مهدی حیدرزاده، علی بهادری، حسن اسداللهی، داوود حاج حسینی و یاسر محمدی دنبال می‌شود و روز جمعه هشتم اسفندماه نیز دعای ندبه با نوای حجت‌الاسلام علی جنانی در حرم مطهر قرائت خواهد شد.

طی هفته جاری محفل معارفی قبل از نماز ظهر و عصر در حرم مطهر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میردامادیان، حجت‌الاسلام سلطانیان، حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی، حجت‌الاسلام رضا حیدریان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر همتیان، حجت‌الاسلام احسان‌الله مؤمن‌زاده و حجت‌الاسلام محمد زرسنج در حرم مطهر دنبال خواهد پرداخت.

همچنین در هفته دوم اسفندماه، از شنبه تا پنج‌شنبه زیارتنامه حضرت معصومه سلام‌الله علیها بعد از نماز جماعت ظهر و عصر با نوای علی مالکی‌نژاد، محلاتی، حجت الاسلام خورشیدی، حجت‌الاسلام سرشت، فروغی و صافی قرائت خواهد شد.

محافل معارفی قبل از نماز مغرب و عشاء در هفته جاری از یکشنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین حق‌جو، جعفر انواری، حسین گنجی و بنیادی و در روز جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین عرفان دنبال خواهد شد.

روز پنج‌شنبه ۱۴ اسفندماه نیز قبل از نماز مغرب و عشاء، محفل قرآنی آستان مقدس بانوی کرامت با حضور قاریان و اساتید قرآنی برگزار خواهد شد.

اعمال ام‌داوود نیز امروز با قرائت قرآن‌ توسط قاریان مقدسی، فروغی و دباغ و همچنین با نوای میثم مطیعی با پخش از رسانه ملی و صفحات مجازی آستان انجام می‌شود.

امشب در شام رحلت حضرت زینب سلام الله علیها مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مؤمنی و مداحی حسن شالبافان برگزار می‌شود.

از یکشنبه تا جمعه بعد از نماز مغرب و عشا در محافل معارفی حرم، حجج اسلام والمسلمین فرحزاد، حسینی قمی، مؤمنی، رفیعی، میرباقری و همتی به ایراد سخن خواهند پرداخت.

دعای کمیل در هفته جاری با نوای حجت‌الاسلام ضیایی و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام شهیدی قرائت خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha