جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
منصوره شاکری-هرمزگان

حوزه/معاون آموزش مدرسه علمیه نرجسیه سلام الله علیها رودان گفت: امروز با توجه به مشکلات بیماری کووید ۱۹، پرستاران و پزشکان به عنوان مجاهدان خط مقدم مبارزه با این بیماری و عموم مردم با اقتدا به حضرت زینب سلام الله علیها صبر پیشه نمایند.

خانم منصوره شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در هرمزگان، با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب سلام الله علیها اظهار کرد: وجود مبارک حضرت زینب کبری سلام الله علیها شخصیت ویژه‌ای در دنیای اسلام است.
 
معاون آموزش مدرسه علمیه نرجسیه سلام الله علیها رودان افزود: زینب کبری سلام الله علیها به حق، اسوه تمام عیار بندگی خداوند متعال بودند. این بانوی عظیم الشأن در رسالت مادری و همچنین در جایگاه همسری مقتدای خوبی برای بانوان به شمار می‌آیند که در ابعاد مختلف علمی و معرفتی و در بعد رسالت اجتماعی و ایمانی نقش مهمی در جامعه اسلامی ایفا کردند.
 
خانم شاکری با اشاره به این که امام خامنه ای فرموده اند «نام‌ حضرت زینب و کار حضرت زینب سلام الله علیها امروز الگوست و در دنیا ماندگار است»، افزود: مؤمنان باید در مواجهه‌ با سختی‌ها با عنایت به علم و آگاهی که به عظمت، لطف و مهربانی که به خداوند متعال دارند؛ در برابر دشواری‌ها مانند حضرت زینب سلام الله علیها صبر پیشه کنند.
 
وی در پایان ضمن اشاره به اینکه انسان مؤمن هر آنچه را که خداوند برای جامعه ایمانی مقدر می‌کند خیر و صلاح می‌داند خاطر نشان کرد: امروز با توجه به شرایط ویروس‌ کویید ۱۹ و مشکلاتی که کشور با آنها روبروست پرستاران و پزشکان به عنوان مجاهدان خط مقدم مبارزه با بیماری منحوس کرونا و همچنین عموم مردم که در پشت صحنه این مبارزه مشغول فعالیت هستند با اقتدا به حضرت زینب(س) صبر پیشه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha