پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست شهید صدر و مسائل معاصر ما

حوزه/ به مناسبت هشتاد و ششمین زادروز اندیشمند بزرگ جهان اسلام شهید آیت الله سید محمدباقر صدر نشست « شهیدصدر و مسائل معاصر ما» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دانشگاه علوم اسلامی رضوی با همکاری پژوهشگاه تخصصی شهیدصدر، به مناسبت هشتاد و ششمین زادروز اندیشمند بزرگ جهان اسلام شهید آیت الله سید محمدباقر صدر نشست «شهید صدر و مسائل معاصر ما» را برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، کتاب «نا» روایتی است جامع از زندگانی شهید والامقام سید محمدباقر صدر که از سوی پژوهشگاه تخصصی شهید صدر برای نخستین بار در آبان ماه ١٣٩٩ عرضه شد. اینک پس از گذشت چهار ماه از انتشار این کتاب و استقبال مخاطبان این اثر، جلسۀ نقد و بررسی این کتاب در دانشگاه علوم اسلامی رضوی مشهد برگزار می‌شود.

در نشست شهیدصدر و مسائل معاصر ما، سرکار خانم دکتر مریم برادران، نویسندۀ کتاب، دکتر محمدرضا قائمی نیک، عضو هیئت علمی گروه علوم اجتماعی دانشگاه رضوی، استاد سعید تشکری، نویسنده و منتقد ادبی و سرکار خانم قربانزاده حضور خواهند داشت و درباره این کتاب به گفت‌وگو خواهند پرداخت.

این برنامه یکشنبه، دهم اسفند ماه ۱۳۹۹، ساعت ١۶ در دانشگاه علوم اسلامی رضوی مشهد برگزار خواهد شد. همچنین این مراسم به‌صورت زنده از صفحۀ رسمی اینستاگرام و روبیکای پژوهشگاه شهید صدر و صفحۀ دانشگاه علوم اسلامی رضوی به آدرس‌های زیر پخش خواهد شد.

https://www.instagram.com/shahidsadrlive/

https://rubika.ir/shahid_mbsadr

https://www.instagram.com/razaviacir/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مبینا خالقی IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    0 0
    چطوری میشه توی این مسابقه شرکت کرد؟