چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام انصاری، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در هلال احمرخوزستان

حوزه/ حجت الاسلام انصاری، بر لزوم راه‌اندازی کانون‌های هلال احمر در مدارس علمیه خوزستان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام محمد انصاری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در هلال احمر خوزستان، در جلسه ستاد مدیریت بحران شورای نهادهای حوزوی خوزستان، حضور طلاب جهادی در بیمارستان‌ها را بسیار موثر دانست و اظهارداشت: یکی از کارهای مفیدی که به واسطه حضور طلاب جهادی در بیمارستان‌ها انجام می شود مشاوره دادن به بیماران کرونایی است. امروزه ثابت شده که ترس و نگاه منفعلانه به بیماری باعث پیشرفت و تشدید آن می‌شود.

وی افزود: بیماری کرونا نیز از این قاعده مستثنا نیست و نا امیدی باعث تشدید آن می‌شود. حمایت‌های روانی که طلاب از بیماران انجام می دهند کار موثری بوده و باید ادامه داشته باشد.

حجت‌الاسلام انصاری، گفت: در سفر اخیری که رئیس سازمان جمعیت هلال احمر به خوزستان داشت، مشخص شد که مدارس علمیه استان خوزستان، کمترین آمار ثبتی کانون های هلال احمر را دارند.

وی ادامه داد: از تمام افراد دست‌اندرکار حوزه علمیه استان انتظار می‌رود که هر چه سریعتر اقدام به راه‌اندازی کانون‌های  هلال احمر در مدارس علمیه کنند تا تعامل بهتری میان حوزه‌های علمیه و هلال احمر صورت گیرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در هلال احمر خوزستان، در پایان، بیان کرد: با دید دنیایی و منحصر کردن کارها در عالم ماده کارها پیش نخواهد رفت. ما باید همچنان به مسئله تضرع و دعا اهمیت ویژه ای دهیم. همان طور که در ابتدای کرونا در این امر دقت زیادی می‌شد اما متاسفانه امروزه مورد غفلت قرار گرفته است.


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha