جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر| اردو علمی فرهنگی زیارتی مشهد مقدس

حوزه/ اردوی ۵ روزه علمی، فرهنگی زیارتی مدیران و معاونان مدارس علمیه استان هرمزگان در جوار بارگاه ملکوتی رضوی به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان هرمزگان، اردوی ۵ روزه علمی، فرهنگی زیارتی مدیران و معاونان مدارس علمیه استان هرمزگان در جوار بارگاه ملکوتی رضوی به ایستگاه پایانی رسید و شرکت کنندگان، در وداع با خورشید هشتم، با چشمانی اشک بار و البته دنیایی از امید به روزهای خوب، با امام رئوف خداحافظی کردند.

حجت الاسلام نادر حقیقی، مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان، در آیین اختتامیه اردو با اشاره به اهمیت اجرای الگوی مدرسه واحد، گفت: زمانی می توانیم اهداف حوزه علمیه را محقق کنیم که صدای واحدی از تمام مدارس استان شنیده شود.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان افزود: الگوی مدرسه واحد در استان هرمزگان باعث پویایی و کیفیت بخشی دروس خواهد شد و تمام مدارس علمیه از طراز علمی مناسب به صورت مساوی و واحد بهرهمند خواهند شد. 

وی تصریح کرد: هم افزایی و تبادل تجربیات بین مدیران و معاونین در راستای ایجاد مدرسه واحد در سطح استان هرمزگان رقم خورده است و از جمله اهداف اردوی علمی، فرهنگی زیارتی و در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) ایجاد یک صدایی و همراهی تمام مدارس با یکدیگر و مدیریت حوزه استان بوده است.

اردوی مدیران و معاونان مدارس علمیه هرمزگان به ایستگاه پایانی رسید | خداحافظی از امام رئوف با دنیایی از امید

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان با بیان اهمیت کار علمی و پژوهشی در سطح مدارس، گفت: غنا بخشی به محتوای تدریس و همچنین فراگیری بهتر دروس به خصوص دروس تخصصی نیازمند کار علمی و پژوهشی مؤثر متناسب با موضوعات روز جامعه است.

وی افزود : معاونت های پژوهش مدارس علمیه باید طلاب و اساتید را به سمت ارائه مقاله های پژوهشی معتبر تشویق کنند. در دوره گذشته جشنواره علامه حلی، مدارس استان بسیارخوش درخشیدند، اما این به معنای تمام شدن کار علمی و پژوهشی نیست و باید بیش از گذشته مدارس در زمینه پژوهش فعال باشند.

حجت الاسلام حقیقی خاطرنشان کرد: طرح پایش و ارزیابی مدارس علمیه استان آغاز شده است و هر کدام از مدارس با معیار های خاص و یکسان مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت، هدف از اجرای این طرح تقویت بنیه علمی و شناسایی ضعف های مدارس است.

وی تصریح کرد: مدارس استان هرمزگان از رتبه بندی خوبی در سطح کشور  برخوردارند، اما نیاز به تلاش مضاعف مدیران و معاونان در بخش های مختلفی احساس می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha