پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024

مسئول گروه جهادی حوزه های علمیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: طلاب اعزامی به مناطق زلزله زده ضمن امدادرسانی، با روحیه دهی به زلزله زدگان دردهای آنها را کاهش می دهند.

حجت الاسلام ابراهیم بهشت در گفت‌وگو با خبرگزاری «حوزه» در یاسوج گفت: با وقوع زلزله ۵/۶ریشتری در سی سخت همه مسئولین نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج، گروه های جهادی، ادارات و روحانیون از روز اول مستقر شدند.

مسئول گروه جهادی شهید میثمی حوزه های علمیه کهگیلویه و بویراحمد افزود: طلاب همواره در کنار مردم بوده و از هر خدمتی به آنان کوتاهی نمی کنند.

بهشت با اشاره به زلزله سی سخت، تصریح کرد: طلاب جهادی اعزامی در مسجد النبی(ص) سی سخت مستقر شده و به ارائه خدمات می پردازند.

طلاب به زلزله زدگان  سی سخت روحیه می دهند

وی، خدمات طلاب و گروه های جهادی را در بخش های توزیع اقلام بهداشتی، مواد غذایی، پتو و البسه، اسباب کشی، تخلیه کمک های ارسالی و کمک در ساخت و ساز اعلام کرد.

 مدیر مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا علیه الاسلام یاسوج با اشاره به شرایط دشوار زندگی در سوز سرمای سی سخت، گفت: طلاب اعزامی با روحیه دهی به زلزله زدگان دردهای آنها را کاهش می دهند.

طلاب به زلزله زدگان  سی سخت روحیه می دهند

بهشت افزود: تاکنون طلاب از استان ها و شهرهای مختلف مثل  قم، تهران، کاشان و دیگر شهرها اعزام شده و بسیاری از حوزه های علمیه نیز برای اعزام طلاب و خدمات رسانی اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha