شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسابقه منشور روحانیت

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر برگزاری مسابقه کتابخوانی «منشور روحانیت» خبر داد.

حجت الاسلام حسن همت نیا معاون پژوهش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه طلاب مدرسه با محوریت کتاب منشور روحانیت امام خمینی(ره) اظهار داشت: این مسابقه با هدف نشر فرهنگ کتابخوانی و بهره وری از فرصت ها، و در راستای آشنایی و انس هر چه بیشتر طلاب با کتاب منشور روحانیت برگزار شد.

وی افزود: پس از تهیه و انتشار اطلاعیه مسابقه در کانال های مدرسه، تعداد ۱۵ تن از طلاب ثبت نام کردند و بر این اساس، آزمون مسابقه که به جهت شرایط و محدودیت ها و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و مراقبتی کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر گفت: پس از ارزیابی موارد، به سه نفر از طلاب جایزه نقدی تعلق گرفت؛  همچنین معاونت پژوهش در نظر دارد جهت پویایی بیشتر طلاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی، مسابقات متعددی در ایام پیش رو برگزار نماید.

حجت الاسلام همت نیا بیان داشت: منشور روحانیت پیامی طولانی به روحانیون سراسر کشور از سوی حضرت امام در واپسین ماههای زندگانی ایشان است، یکی از مهمترین پیامهای ایشان و نیز از مهمترین منشورهای چندساله انقلاب به شمار می آید که به نوعی باید آن را فصل الخطاب آسیب شناسی حوزه های دینی دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha