سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نظام آموزشی کشور باید خود را برای دوران پساکرونا آماده سازد، زیرا بسیاری از روابط اجتماعی در جهان از این ویروس متاثر شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار اعضای ستاد تربیتی آموزش و پرورش استان کردستان، گفت: یکی از رسالت های مهم در سیره پیامبران الهی، تزکیه نفس انسان ها بوده است. امام راحل نیز در این مسیر قدم برمی داشتند و توجه بسیار خاصی به مسائل آموزش و پرورش داشتند.

وی با بیان این که دین در سه بخش خلاصه می شود و این بخش ها شامل اعتقادات، احکام و اخلاق، افزود: بانیان نظام آموزشی کشور در اوایل انقلاب به دنبال عملی کردن این سه مورد بودند. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نظام آموزش و پرورش تغییراتی بسیاری پیدا کرد و مباحث تربیتی و پرورشی به جزء مهمی از آن تبدیل شد که این را باید از برکات انقلاب دانست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: معاونت پرورشی و امور تربیتی یکی از رویش‌های انقلاب می باشد و ضروری است که رنگ انقلابی خود را حفظ کند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه تاکید کرد: امور تربیتی باید بتواند به بهترین نحو ممکن دین را در سطح مدارس و بین دانش آموزان تشریح و تبیین نماید، لذا همه ما در قبال این ماموریت مهم وظیفه داریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: نظام آموزشی کشور باید خود را برای دوران پسا کرونا آماده سازد، زیرا بسیاری از روابط اجتماعی در جهان از این ویروس متاثر شده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha