پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
محمد رسول بهرامیان

حوزه/ پژوهشگر و کارشناس فرهنگی گفت: از جمله رموز مهم موفقیت در تولید و عرضه محصولات فرهنگی، مخاطب شناسی و سوژه یابی صحیح است.

حجت الاسلام محمدرسول بهرامیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در کنار این مهم نباید از اهمیت و ضرورت تحقیق و پژوهش در راستای نیازسنجی غافل شد، چرا که تجربه نشان داده بدون توجه به این مسایل، نمی توان مخاطب انبوه را جذب کرد.

وی افزود: البته یکی از مهم ترین الزامات در این باره آموزش است و حال آن که متأسفانه برخی با وجود نیت انقلابی و عزم و اراده برای کار در جبهه انقلاب از آن جا که آموزش های تخصصی لازم را فرا نگرفته اند، در تولید و ارایه محصول فرهنگی با مشکل مواجه می شوند و خروجی فعالیت آن ها چیزی نیست که بتواند با مخاطب عام ارتباط لازم را برقرار کند.

این مدرس فضای مجازی گفت: همچنین باید با تکیه بر نیروی خلاقیت و ابتکار عمل، محصولاتی تولید کرد که بتواند تأثیرگذار باشد و در این فضای آشفته، اثرگذاری مطلوبی بر ذهن و فکر نسل جوان بر اساس شاخصه های دینی و مؤلفه های انقلابی داشته باشد.

وی بیان داشت: ما از اساتید و بزرگان خود یاد گرفته ایم که یکی از مسایل بسیار مهمی که باعث برکت در کارها می شود، اخلاص است و این در حالی است که متأسفانه گاهی اوقات ما در این زمینه لنگ می زنیم، ضمن آن که از سوی دیگر، صبر و استقامت در مسیر حق باعث می شود که ما در مواجهه با سختی ها و ناملایمتی ها و کمبودها و مشکلات خسته نشویم و با توکل بر خدای متعال و تکیه بر توانمندی های خودمان، کار را به جلو ببریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha