جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار زهرایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، توسعه طرح های اشتغالزایی را جزو مهم ترین برنامه ها و مأموریت های این سازمان به خصوص در سال آینده عنوان کرد.

سردار محمد زهرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: به حول و قوه الهی و به همت گرانسنگ بسیجیان و گروه های جهادی تنها در سال جاری، ۱۰۷ هزار فرصت شغلی با محوریت صندوق های قرض الحسنه مردمی و با کمک بسیج اقشار ایجاد شد.

وی افزود: بی شک ایجاد و توسعه طرح های اشتغالزایی با بهره گیری از ظرفیت های بسیج و تشکل های مردمی در سال آینده نیز جزو برنامه ها و مأموریت های اصلی سازمان بسیج سازندگی است تا ان شاءالله شاهد رونق اشتغالزایی در کشور به این وسیله باشیم.

زهرایی همچنین در ادامه با اشاره به فعالیت حدود ۴۲ هزار گروه جهادی در سراسر کشور گفت: خوشبختانه تاکنون بیش از ۲۴ هزار صندوق قرض‌الحسنه و اشتغالزا در کشور تأسیس شده که فعالیت آن ها در مسیر اشتغالزایی و رونق و جهش تولید تاکنون بسیار مفید و مؤثر بوده است.

وی بیان داشت: در کنار فعالیت های عمرانی، فرهنگی، خدماتی، امدادی، همچنین مقابله با کرونا و رزمایش مؤمنانه و ... یکی از عرصه های مهم فعالیت گروه های جهادی ناظر به تولید و اشتغال است که در این باره انصافاً جهادگران بسیجی ما در اقصی نقاط کشور، عملکرد درخشانی از خود نشان داده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احمد صمدیه IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    0 0
    با سلام طرح خیلی قشنگی بود ولی متاسفانه در همون زمینه سرمایه‌گذاری نشده منظورم صندوقهاست کاشکی به جای این کار از روستاها طرح های اقتصادی می خواستین همیشه طرح های وام به ما دیکته شده برای همون هیچ کس موفق نمیشه .طرح را باید خود طراحش اجرا کنه نه کسی دیگه
  • حسن اویسی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    0 0
    سلام من دارای کارت ایثارگری بسیج هستم و خواهان سرمایه گذاری در طرحهای اقتصادی بسیج هستم میخواستم اگر امکان داره طرحهای اقتصادی بسیج را به من معرفی کنید یا بگید باید کجا مراجعه کنم تا ۲۰ میلیارد تومان میتونم سرمایه گذاری کنم ممنون
  • حسن اویسی IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    0 0
    شماره تلفن ( شماره تماس محفوظ است )