پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/همایش بین المللی قره باغ۱۷ربیع

حوزه/ صراحت مقام معظم رهبری در بیاناتشان در مورد قره باغ باعث زدوده شدن ابهامات و استفاده مسئولین آذربایجان و قدردانی آنان از این بیانات را به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، موسوی سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان در همایش بین المللی قره باغ ۱۷ ربیع  که از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه و با محوریت تبیین بیانات مقام معظم رهبری در این باره، در سالن همایش های امین  قم و با حضور مهمانان داخلی و خارجی برگزار شد، خاطرنشان کرد: ما درست است که دارای ۱۵ کشور همسایه هستیم، اما همه آن ها برابر نیستند و آنجایی که پای خطوط قرمزی همچون تمامیت ارضی کشورمان به میان بیاید با هیچ کشوری تعارف نداریم.

وی افزود: عده ای سعی کردند که جور دیگری وانمود کنند، اما صراحت مقام معظم رهبری در بیاناتشان در مورد قره باغ باعث زدوده شدن ابهامات و استفاده مسئولین آذربایجان و قدردانی آنان از این بیانات را به دنبال داشت.

سفیر ایران در جمهوری آذربایجان،گفت: بیانات رهبری باعث شد که نظم ژئوپلتیکی که بر پایه اشغال باشد قابل پذیرش نیست و ایشان این پیام را به ما دادند که چنین نظمی به هیچ عنوان قابل تحمل نیست و لو اینکه عده ای به آن عادت و روی آن سرمایه گذاری هم کرده باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha