جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فرماندار

حوزه / جلسه شورای اداری کاشان با دستور کار اجلاس نماز، در سالن اجتماعات امام رضا(ع) فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، علی اکبر مرتضایی قهرودی، ظهر دوشنبه یازدهم اسفند در هفتمین جلسه شورای اداری کاشان که با دستور کار اجلاس نماز در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) فرمانداری برگزار شد، با تبریک فرارسیدن عید مبعث و قدردانی از حضور پررنگ مسئولان  در اجرای طرح های مختلف، به بهره برداری بیش از۲۹۰طرح عمرانی در دهه فجر سالجاری اشاره کرد و گفت: ۲۷ درصد در اجرا و ۵ درصد در میزان اعتبارات این پروژها نسبت به سال گذشته افزایش داشته ایم.

وی، به صادرات ۵۰۰ کیلوگرم اسانس گل محمدی کاشان در سالجاری اشاره کرد و افزود: تقدیر سازمان بین المللی یونسکو از کاشان به عنوان یکی از شهرستانهای موفق جهان در مبارزه با کرونا مهمترین دستاورد در این شهرستان است.

مرتضایی به پایتختی نهج البلاغه کاشان اشاره و خاطرنشان کرد: مقرر شده تعدادی از واحدهای درسی دانشگاه پیام نور و دانشگاه کاشان به نهج البلاغه اختصاص یاید.

فرماندار کاشان تصریح کرد : مسئولان ادارات ضمن پشتیبانی از طرح پایتختی نهج البلاغه کاشان، باید مفاهیم این کتاب ارزشمند را در بین پرسنل ادارات بیش از پیش تبیین نمایند.

وی، با بیان اینکه  مدیران دستگاه ها مسئول برگزاری اقامه نماز با کیفیت در ادارات هستند، گفت: براساس قانون در ادارات بالای ۱۵ نفر نیرو باید نماز جماعت برگزار شود .

فرماندار کاشان در پایان با بیان اینکه حضور مدیران و معاونان در نماز جماعت، الگوی کارمندان قرار می گیرد، گفت: فضای معنوی و مذهبی نمازخانه ادارات از گرمایش و سرمایش و پاکیزگی مناسب برخوردار باشد.

گلایه از مشهود نبودن اقامه نماز جماعت اول وقت در برخی ادارات

حمید رضا تفویضی، دبیرستاد اقامه نماز کاشان، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری کاشان با تاکید بر اولویت بخشی اقامه نماز اول وقت در ادارات، گفت: با توجه به اینکه نماز آرامش بخش روحی و روانی است، لذا براساس تکلیف الهی باید به این فریضه واجب اقامه نماز اول وقت در محیط های اجتماعی و اداری توجه ویژه شود.

دبیرستاد اقامه نماز کاشان با ابراز گلایه از مشهود نبودن فرهنگ اقامه نماز جماعت اول وقت در بعضی از محیط های  اجتماعی و اداری، افزود: اگر فرهنگ اقامه نماز اول وقت در ادارات تحقق پیدا کند، تاثیر زیادی در پاسخگویی به ارباب رجوع خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha