جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلیمانی

حوزه / نماینده ولی فقیه درکاشان با تاکید برتبدیل شدن اعتقادات فردی به اعتقادات جمعی در اقامه نماز جماعت گفت :فرهنگ نماز اقامه جماعت اول وقت دراجتماعات، ادارات و نهادهای دولتی باید نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، ظهر دوشنبه یازدهم اسفند در هفتمین جلسه شورای اداری کاشان که با دستور کاراجلاس نماز در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) فرمانداری کاشان برگزار شد، با تبریک فرارسیدن عید مبعث و سال جدید اظهارداشت : امیدواریم به برکت عید مبعث  پیامبراکرم (ص) با ریشه کنی ویروس منحوس کرونا نشاط و شادابی هرچه زودتر به جامعه برگردد .

وی باتاکید بر فراهم نمودن مکانهای عرضه میوه و تربار شب عید مردم یادآور شد: امیدواریم با کمک فرمانداری و شهرداری کاشان میادین میوه و تربار در سطح شهر و روستاها برای دسترس آسان خرید میوه و تنقلات شب عید مردم با قیمت مناسب تعریف شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید برتبدیل شدن اعتقادات فردی به اعتقادات جمعی در اقامه نماز جماعت گفت: فرهنگ نماز اقامه جماعت اول وقت در اجتماعات، ادارات ونهادهای دولتی باید نهادینه شود.

وی به پیاده نمودن فرمایش شهید رجاجی در ادارات به اقامه نمودن  نماز جماعت اول وقت اشاره کرد و گفت: باید پند شهید رجایی را که فرمود به نماز نگویید کاردارم به کار بگویید موقع نماز است به عنوان الگو در ادارات  قرار گیرد.

عضو خبرگان رهبری  یادآورشد : مسئولان و کارکنان دولت بهتر است در اوج جلسات کاری خود وقت نماز که شد به ارباب رجوع بگویند الان موقع نماز است و بعد از اتمام نماز مشکل آن ارباب رجوع را با حوصله برطرف کنند.

وی افزود: دولت رجایی تنها دولت نیک بندی بودکه در اهمیت دادن به اقامه نماز اول وقت الگوی دیگران قرار گرفت.

امام جمعه کاشان  تصریح کرد: ستاد اقامه نماز کاشان باید ادارات موفق در اقامه نماز جماعت اول وقت را مورد تشویق قرار دهد و ادارات کم موفق را نیز در اقامه نماز جماعت را با آسیب شناسی توبیخ نکند .

 وی در پایان ضمن  قدردانی از خدمات حجت الاسلام گلستانه مسئول سابق ستاد اقامه نماز کاشان برای حمید رضا تفویضی رئیس جدید این ستاد آرزوی موفقیت کرد. 


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha