جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهیدان سید روح الله باصره و محمد مهدی دریکوند

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام، شهادت دوتن از ماموران جان برکف نیروی انتظامی استان ایلام در درگیری با اشرار مسلح را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام ، مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام در پی شهادت دوتن از ماموران جان برکف نیروی انتظامی استان ایلام در درگیری با اشرار مسلح در شب گذشته، پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند. امروز امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی در پرتو دلاوری و فداکاری این غیورمردان است که نظم و آرامش جامعه را بیشتر از جان گران‌بهای خویش پاس می‌دارند و تاکنون نیز شهدای بسیاری تقدیم این راه عزیز کرده‌اند.

شهادت مظلومانه دو نفر دیگر از مدافعان وطن در منطقه پل گاومیشان دره شهر، سند دیگری از جنایات ضدانسانی و ضداسلامی اشرار کور دل و خائنان به میهن عزیزمان است.

یقینا این آخرین باری نیست که دلهای نورانی و سرشار از عشق و ایمان و وفاداری به آرمانهای بلند انقلاب، آماج گلوله‌های خشم سوداگران مرگ قرار می‌گیرد و آنان ادامه حیات خود را در آلوده کردن نوجوانان و جوانان این مرز و بوم می‌دانند. و دست شوم آن‌ها نهال ثمر بخش انسانهای والائی را قطع می‌کند که همواره جان عزیز خود را برای نثار در راه خدا در دست گرفته‌اند.

شهادت فرزندان عزیزمان در نیروی انتظامی شهرستان دره شهر ، شهیدان  "سید روح الله باصره و محمدمهدی دریکوند" قطره‌ای از دریای بیکران این مبارزه جانانه است بی شک، زحمات، رشادتها و از جان گذشتگی های این عزیزان باعث اعتلای هر چه بیشتر جامعه اسلامی مان شده و در خاطره ها ثبت خواهد شد.

مرکز مدیریت حوزه علمیه استان ایلام و جامعه روحانیت استان  شهادت مظلومانه این عزیزان را به محضر امام عصر(عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مد ضل العالی) خانواده معظم شهدا و بازماندگان مکرم، فرماندهی و پرسنل فداکار نیروی انتظامی و مردم شهید پرور استان ایلام تبریک و تسلیت عرض نموده، و از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان علو درجات و برای بازماندگان، صبر و اجر مسألت دارد.

مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha