پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سفیران کریمه

حوزه/ خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها با در دست داشتن پرچم متبرک حرم مطهر، در حوزه علمیه خواهران سی‌سخت حضور یافته و ضمن بازدید از وضعیت ساختمان حوزه، با مسئولان این مجموعه دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با در دست داشتن پرچم متبرک حرم مطهر، در منطقه زلزله‌زده سی‌سخت حضور یافته و ضمن حمایت مادی از آسیب‌دیدگان به ارائه خدمات فرهنگی و حمایت معنوی از زلزله‌زدگان پرداختند.

خادمان حرم مطهر طی سفر پنج روزه خود به مناطق زلزله‌زده، به توزیع متبرکات آستان مقدس در میان برخی از خانواده‌های آسیب‌دیده پرداختند و همچنین در امور مختلف امدادی و خدماتی، گروه‌های مردمی جهادی را همراهی کردند.

دیدار با مردم زلزله‌زده و همدردی با آنان، تجلیل از گروه‌های جهادی فعال، دیدار با خانواده‌های شهدا و آسیب‌دیدگان از زلزله از دیگر برنامه‌های خادمان حرم مطهر در سی‌سخت بوده است.

همچنین خادمان حرم مطهر در حوزه علمیه خواهران سی‌سخت حضور یافته و ضمن بازدید از وضعیت ساختمان حوزه، با مسئولان این مجموعه دیدار کردند.

برپایی جشن میلاد امام علی علیه‌السلام به همراه خادمان حرم مطهر رضوی و مشارکت در برگزاری جشن میلاد امام جواد علیه‌السلام از دیگر برنامه‌های فرهنگی خادمان حرم مطهر در منطقه زلزله‌زده سی‌سخت بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha