پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جعفری مهر

مدیر کل مرکز خدمات استان کهگیلویه و بویراحمد از گروه‌های جهادی طلاب خواهر و برادر مستقر در شهر سی سخت سرکشی کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از یاسوج، حجت الاسلام جعفری مهر، امروز در جمع گروه های جهادی مستقر در سی سخت ضمن تقدیر و تشکر از حضور به موقع طلاب جهادی، گفت: گروه های جهادی طلاب به صورت هدفمند وارد عمل شوند، زیرا همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: «اگر به صورت قرار گاهی عمل شود و یک مدیریت با محور های مختلف امور را به عهده بگیرد بهتر نتیجه خواهد داد».

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این بین هر کدام از نهادها گزارش و عملکرد خودش را داشته باشد، ولی با مدیریت واحد نتیجه را بهتر خواهد کرد و رضایت مردمی بیشتری را به ارمغان خواهد آورد.

وی ادامه داد: در این زلزله درس های هست که باید به دقت بررسی و از این درس ها عبرت گرفت و خودسازی کرد، زیرا باید بسازیم تا خود نیز ساخته شویم.

جعفری مهر بیان کرد: زندگی یک روی سخت و خشن و تاریکی دارد، اما متعاقبا در کناراین دردها، ابراز همدردی و همدلی را به معنای واقعی مشاهده می کنیم؛ احساس برنامه روحی روانی در چنین مواقعی نیاز هست و طلبه ها باید در این بخش ورود پیدا کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که در ادامه مسیر روحانیون مبلغ خواهر و برادر بتوانند این مسیر را دنبال و با مردم بودن را بیشتر و محسوس تر به انجام رسانند، چون انسان در مواقع حساس و نیاز هست به کنار هم بودن را می بیند و درک می کند و این حضور شما در عقاید مردم اثری ماندگار خواهد داشت.

در این دیدار گروه های جهادی از فعالیت ها و تجربیات خود گزارش دادند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha