شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: متاسفانه فضای مجازی به بستری برای انتشار اخبار، گزارش و... بی پایه و کاملا کذب تبدیل شده است و متاسفانه برخی هم از روی ناآگاهی این اخبار را پیگیری می کنند، بنابراین از علما و روحانیون انتظار می رود که مردم را نسبت به حقایق آگاه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی امروز در همایش «پرچمداران دین و اندیشه» در سخنانی بیان کرد: موضع گیری هوشمندانه، مدبرانه و به موقع روحانیون و ائمه جمعه می تواند در خنثی کردن بسیاری از توطئه های دشمنان تاثیرگذار باشد و زمینه ساز وحدت بیشتر در جامعه گردد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه برهم زنندگان انسجام به دنبال از بین بردن امنیت و آرمش در جامعه اسلامی و کشور هستند، عنوان کرد: اکنون اخبار و اطلاعات به جامعه از دو روش مجازی و حقیقی تزریق می شود و باید گفت که بین این دو فضا بسیار تفاوت وجود دارد و به عینه می بینیم که انتشار برخی از اخبار کذب در فضای مجازی با نیت و قصد قبلی صورت می گیرد.

 استاد حوزه ادامه داد: متاسفانه فضای مجازی به بستری برای انتشار اخبار، گزارش و... بی پایه و کاملا کذب تبدیل شده است و متاسفانه برخی هم از روی ناآگاهی این اخبار را پیگیری می کنند، بنابراین از علما و روحانیون انتظار می رود که مردم را نسبت به حقایق آگاه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: اکنون همه در حال مبارزه با بیماری کرونا هستند، لذا نباید جامعه را نسبت به کارهای انجام شده بی اطلاع بگذاریم و یا فضای تشویش و نگرانی را در جامعه نهادینه کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha