چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
طلاب مدرسه علمیه تاکستان

 حوزه / جمعی از طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) به روستاهای زلزله زده استان کرمانشاه اعزام شدند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، عصر امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان، گفت: امروز خدمت رسانی بیشتر به مردم باعث مایوس شدن و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) تاکستان خاطرنشان کرد: مردم، پشتیبانان اصلی انقلاب هستند و خدمت رسانی به مردم باید همواره ادامه داشته باشد.

اعزام اساتید و طلاب تاکستان به مناطق زلزله زده

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) خود را خادم مردم می دانستند، ابراز داشت: فرصت خدمت را باید نعمت دانسته و شکرانه آن هم این است که خسته نشویم.

حجت الاسلام علی بخشی با بیان اینکه برخی مناسبت‌های مذهبی در ماه رجب این ماه را به فرصتی برای بندگی مبدل کرده است، خواستار تلاش و استفاده بهینه از این ماه در جهت افزایش معرفت دینی، برقراری پیوند با خداوند و کسب آمادگی برای ورود به ضیافت الهی و مهمانی خداوند در ماه مبارک رمضان شد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان در رابطه با اعزام اساتید و طلاب این مدرسه به مناطق زلزله زده کرمانشاه عنوان کرد: این طلاب و اساتید به مدت ۵ روز در روستاهای زلزله زده کرمانشاه مشغول خدمت رسانی به مردم می باشند.

اعزام اساتید و طلاب تاکستان به مناطق زلزله زده

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha