جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام فاطمیان قزوین

 حوزه / در مراسمی با حضور رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین، دفتر این ستاد در شهر اقبالیه افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، عصر امروز در جمع دست اندرکاران ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین که در دفتر امام جمعه شهر اقبالیه برگزار شد، گفت: امام زمان(عج) در دنیا به همه امور مسلط است و از احوال شیعیان آگاه است و باید با اعمال خود رضایت الهی را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: افراد متقی نزد خداوند اجر زیادی دارند و خداوند به آن‌ها عنایت می‌کند، در راه اباعبدالله(علیه السلام ) هرچه زحمت‌کشیده شود اجر و پاداش عظیمی دارد، چون امام حسین(علیه السلام ) در راه خدا همه هستی خود را فدا کرد.

دفتر ستاد عتبات عالیات در شهر اقبالیه افتتاح شد

وی ادامه داد: باید قدرشناس فرصت خدمت در مسیر سیدالشهدا(ع) به ویژه برای یکی از بارزترین جلوه های عظمت شیعه، یعنی گردهمایی بزرگ اربعین بود.

امام جمعه شهر اقبالیه عنوان کرد: اربعین اعجاز سیدالشهدا(ع) است و این حرکت عظیم فرهنگی موجبات عزت جهان تشیع و عصبانیت دشمنان مکتب اهل بیت(ع) را فراهم کرده است.

حجت الاسلام فاطمیان عنوان کرد: اربعین حسینی ظرفیت بزرگ معنوی و یک گنجینه ارزشمند بالا در حوزه فرهنگی برای معرفی شخصیت امام حسین(ع) و اهداف قیام کربلا می باشد.

 استاد حوزه علمیه قزوین گفت: خدمت به زائران اباعبدالله(ع) آثار و برکات عظیمی دارد که شاید در ظاهر مشخص نباشد، ولی خدمت به زائران حسینی روز قیامت پاداش بی‌نظیری دارد، چون خدمت به این عزیزان خدمت به سیدالشهدا(ع) است.

 مهدی طاهرخانی، رئیس ستاد عتبات استان قزوین هم در سخنانی بیان کرد: اساسا یکی از مهم ترین درخواست های ائمه اطهار علیهم السلام از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری به مردم بوده است و آنان این خواسته ارزشمند خویش را در قالب دعاها و سخنان گهربار خویش ابراز می نمودند.

وی اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات یادگار ارزشمند و ابدی شهید سلیمانی است و او با درک شرایط عتبات مقدسه این ستاد را تأسیس کرد.

سپس حمزه حیدری به عنوان رئیس دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر اقبالیه معرفی و دفتر ستاد افتتاح شد.

دفتر ستاد عتبات عالیات در شهر اقبالیه افتتاح شد

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha