پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اختتامیه نشست معاونان فرهنگی، آموزش و پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران محور فعالیت حوزه های علمیه خواهران را گذار از یک دستگاه عمومی به دستگاه نیمه تخصصی و تخصصی عنوان کرد و گفت: باید چنان فعالانه در این میدان ورود کرده و مرجع و متخصص شویم که بتوانیم اثرگذاری اجتماعی، فرهنگی و تربیتی در جامعه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور در اختتامیه نشست معاونان فرهنگی، آموزش و پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران با تقدیر از معاونت ها در سطح ستاد، مدیریت های استانی و مدارس، اظهار داشت: ریل گذاری برنامه های حوزه براساس چشم انداز ۵ ساله اول بسیار مهم است و باید مورد توجه باشد.

وی افزود: این ریل گذاری باید کاملا برجسته باشد و همه راهبردها، برنامه ها و توسعه ها در چارچوب همین امر صورت پذیرد و ضریب نفوذ آن تا عمق مدارس علمیه خواهران قابل مشاهده و درک باشد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران برخورد اجمالی، مبهم گونه و غیرشفاف با برنامه های تدارک دیده شده در مسیر افق پیش رو و عدم تمرکز قوا بر برنامه ها را غیرتخصصی دانست و ادامه داد: این نوع برخورد ما را با عقبگرد مواجه خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تأکید بر سیاست ها، راهبردها و چشم اندازها نافی فعالیت ها نیست، بلکه ارتقاء دهنده فعالیت ها و شتاب دهنده حرکت به سمت هدف است.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور محور فعالیت حوزه های علمیه خواهران را گذار از یک دستگاه عمومی به دستگاه نیمه تخصصی و تخصصی عنوان کرد و گفت: باید چنان فعالانه در این میدان ورود کرده و مرجع و متخصص شویم که بتوانیم اثرگذاری اجتماعی، فرهنگی و تربیتی در جامعه داشته باشیم و این هدف با تبدیل شدن به یک جریان هم افزا قابل تحقق خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha