جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قریشی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: بنده به عنوان یک طلبه آمادگی دارم همه مطالبات و مشکلات پیش روی نخبگان را در هر سطحی که لازم باشد پیگیری کرده و زمینه به ثمر رسیدن طرح ها و عملکرد نخبگان را فراهم کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امروز در دیدار گروهی از نخبگان علمی و فناوری بنیاد ملی نخبگان آذربایجان‌غربی که در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: بسیار خوشحالم که جوانان نخبه با تعهد و تلاش، خود را سرباز نظام جمهوری اسلامی می‌دانند و برای پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان زحمت می‌کشند و در برابر ناملایمات و کاستی ها خسته نمی شوند و با قدرت در مسیر خود مصمم هستند .

وی افزود : یکی از موضوعات خوشحال کننده داشتن روحیه تیمی در فعالیت جوانان نخبه در کشور است که بحمدالله ما شاهد این کار گروهی و تیمی در میان نخبگان هستیم و باید این روحیه را حفظ کنید و بدانید برکات کار گروهی همیشه ماندگار خواهد بود و عنایت خداوند نیز شامل حالتان خواهد شد .

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد : در کنار کارهای علمی و تحقیقاتی و فناورانه تلاش کنید روحیه کار تیمی را در اطرافیان و سایر مجموعه ها تبلیغ کنید و الگویی مناسب و ایده آل برای سایر نخبگان و دانشجویان باشید.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت : تقویت معنویت و خداترسی و پرهیز از مطرح شدن و خود برتر بینی نسبت به سایرین را در کارهای خود به عنوان محور اصلی قرار دهید تا بتوانید در پیشبرد اهداف خود و رسیدن به نتایج مطلوب موفق باشید چرا که داشتن چنین روحیه ای با تقویت معنویت میتواند روحیه همگرایی را در بین خودتان ارتقا دهد.

نماینده ولی فقیه در پایان افزود : بنده به عنوان یک طلبه آمادگی دارم همه مطالبات و مشکلات پیش روی نخبگان را در هر سطحی که لازم باشد پیگیری کرده و زمینه به ثمر رسیدن طرح ها و عملکرد نخبگان را فراهم کنم.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    0 0
    با عرض سلام و ادب. کاش در عمل نیز این گونه بود و حمایت صورت میگرفت. اما .........