سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) با آیت الله اعرافی

حوزه/ دکتر مخبر گفت: در سال گذشته بیش از ۷۰۰ هزار شغل در سطح کشور ایجاد کرده ایم اما متأسفانه برای مردم به خوبی روشن نشده که این کار را چه نهادی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر محمد مخبر عصر امروز دردیدار با مدیر حوزه های علمیه که در قم برگزار شد،گفت: در سطح کشور حقیقتاً هرچه مقام معظم رهبری می فرمایند تمام اسباب آن فراهم می شود اما برخی از کسانی که باید مطالبات رهبری را دنبال کنند دچار سستی در عمل می شوند.

وی افزود: تشکیلات واکنش سریع در کشور ما موفق شده اند کارهای حساسی را در شرایط ضروری انجام دهند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که دشمن به شدت روی آن کار می کند مسئله معیشت مردم است.

وی گفت: یکی دیگر از اعمال دشمن کار روی مسئله باور به عدم امکان حل مسائل کشور است؛ این باور واقعاً باور باطلی است که از سوی دشمن به جامعه ما دارد القا می شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام تصریح کرد: ما به طور تقریبی در ۱۲۰۰۰ روستا در سطح کشور مشغول به فعالیت هستیم.

وی افزود: میانگین بارندگی چند استان شمالی ما از میانگین بارندگی کشور هلند ۲۰۰ میلیمتر بیشتر است؛ کشور ما دارای ظرفیت های عظیمی است و اصلا نباید نگران امکان حل مسائل کشور باشیم.

محمد مخبر بیان داشت: در مسئله کرونا اگر ستاد اجرایی فرمان امام بنا به تدبیر و فرمایشات مقام معظم رهبری حضور نمی یافت قطعاً با بحران بزرگی مواجه می شدیم.

وی گفت: ما در ظرف ۲۰ روز کارخانه ای با میزان تولید ۲۰ میلیون ماسک در روز را راه اندازی کردیم و این پاسخ محکمی به تحریم های دشمنان در این مورد بود.

مخبر اظهار کرد: ما الآن می توانیم مدعی باشیم جزو ۶ کشور تولید کننده واکسن اثرگذار و کارآمد هستیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: در آینده ای نزدیک ما به بزرگترین تولید کننده واکسن در منطقه تبدیل می شویم.

وی افزود: در قم ۱۳۰۰۰ شغل را تاکنون ایجاد کرده ایم؛ امروز نیز قراردادی برای تولید ۱۲۰۰۰ شغل بسته ایم.

دکتر محمد مخبر خاطرنشان کرد: به جهت جلوگیری از واردات پارچه چادر، به دنبال راه اندازی کارخانه پارچه چادر در قم هستیم تا نام چادر قم در همه جا بدرخشد.

وی گفت: تعدادی واحد مسکونی شهرک مهدیه قم را در دست ساخت داریم و تا پایان سال جاری به اتمام خواهند رسید.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام عنوان داشت: ما در سال گذشته بیش از ۷۰۰ هزار شغل در سطح کشور ایجاد کرده ایم اما متأسفانه برای مردم به خوبی روشن نشده است که این کار را چه نهادی انجام داده است.

وی با اشاره به کمک هایی که در ایام شیوع کرونا از سوی این ستاد صورت گرفت اظهار داشت: در ایام کرونا ۶ میلیون بسته معیشتی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام تهیه و در سطح کشور توزیع شد؛ اگر نیروهای جهادی حوزه در توزیع این بسته ها به کمک ما می آمدند، کمک رسانی نظام به مردم نمود بیشتری داشت.

دکتر مخبر گفت: اگر تیمی از طرف حوزه بیاید و ما را در ارائه خدمات و امکانات به مناطق مختلف بویژه مناطق محروم یاری کنند قطعاً اثرات فرهنگی خیلی خوبی را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha