شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با آیت الله اعرافی

حوزه/ اکبر میرشکار گفت: حدود ۱۵۰۰ بیمار صعب العلاج تحت پوشش داریم و به آن ها از سوی کمیته امداد استان قم خدمات رسانی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، اکبر میرشکار در نشست با مدیر حوزه های علمیه گفت: الحمدللّه سال ۹۹ از لحاظ هایی برکات بسیار خوبی داشت؛ یکی از آن برکات احسان و نیکوکاری بود که مردم داشتند.

وی افزود: از طرفی هم امسال سال سختی برای مردم بود و مراجعات ما افزایش چشمگیری داشت؛ سعی ما بر این بود که هیچ کس از کمیته امداد دست خالی نرود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم خاطرنشان کرد: علی رغم افزایش مبلغ مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی رحمة الله علیه اما تورم به وجود آمده مانع از اثرگذاری مثبت آن در معیشت آن ها بوده است.

وی گفت: ۱۲۲۶ مورد ازدواج در بین افراد تحت پوشش کمیته استان داشته ایم؛ به نظر می رسد کرونا توانسته با کاهش هزینه های ازدواج تعداد آن ها را افزایش دهد.

اکبر میرشکار تصریح کرد: در زمینه اشتغال در سال جاری در رتبه های اول کشور قرار گرفتیم؛ بخشی از مددجویانی که نمی توانستند وام بگیرند را مورد حمایت قرار دادیم تا بتوانند به توانمندی در مدیریت معیشت خود برسند.

وی افزود: ۲۹۸۵۰۰ تومان مستمری هر یک نفر تحت پوشش کمیته امداد است؛ اما با افزایش تعداد نفرات خانوارها این مبلغ به مراتب بیش از این مقدار خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان قم بیان داشت: وام هایی که از سوی کمیته به افراد ارائه می شود در زمینه های مختلف اعم از اشتغال، مسکن و غیره بوده که هیچ گونه جریمه تأخیری هم ندارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حدود ۱۵۰۰ نفر بیمار صعب العلاج تحت پوشش داریم و به آن ها از سوی کمیته امداد استان قم خدمات رسانی می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha