پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه ممسنی

حوزه/ امام جمعه ممسنی و گروه‌های جهادی امام جعفر صادق(ع) با حضور در سی‌سخت در حال خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، امام جمعه ممسنی به همراه برخی از طلاب حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) این شهرستان به یاری مردم زلزله‌زده سی‌سخت شتافتند.

حجت الاسلام حسین شاکری‌فر امام جمعه شهرستان ممسنی در همین خصوص به خبرنگار حوزه گفت: برای خدمت به مردم سی‌سخت در حوزه‌های مختلف مدتی را در این منطقه خواهیم ماند.

امام جمعه شهرستان ممسنی ادامه داد: گروه‌های جهادی از اقشار مختلف مخصوصا روحانیت از سراسر کشور حضور دارند و در کارهایی مانند حمل اسباب و وسایل منزل مردم، برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع برخی اقلام که در اختیار  قرار می‌گیرد و هم‌نشینی و گفت وگو با مردم آسیب‌دیده از اقدامات گروه‌های جهادی است.

حضور امام جمعه و گروه‌های جهادی ممسنی در سی‌سخت | امام جمعه ممسنی: «تا آخر کنار مردم هستیم»

وی با بیان اینکه مردم با دیدن گروه‌های جهادی بسیار خوشحال می‌شوند، بیان کرد: طلاب همانطور که در انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت و حوزه سلامت پیشتاز بودند و در زمان گرفتاری و مشکل مردم کنار آنها بودند  امروز در کمک‌رسانی سیل و زلزله پیشگام هستند و در این شهرستان در خدمت مردم هستند.

حضور امام جمعه و گروه‌های جهادی ممسنی در سی‌سخت | امام جمعه ممسنی: «تا آخر کنار مردم هستیم»

حجت الاسلام شاکری با اشاره به رضایت مردم از حضور گروه‌های جهادی گفت:  مردم از این کمک‌ها و همدلی ابراز خوشحالی می‌کنند، ما هم  پای به پای مردم تا زمان استقرار  در منازلشان در کنار آنها خواهیم بود  و هر آنچه بزرگان این دیار دستور دهند ما به عنوان سربازان انجام می‌دهیم.

امام جمعه ممسنی خاطرنشان کرد: در خدمت امام جمعه سی‌سخت و حوزه علمیه هستیم  و همراه آنها آماده خدمت‌رسانی هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha