جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ساختمان مدیریت حوزه خواهران یاسوج

حوزه/ با حضور نماینده ولی فقیه و مسئولین استان ساختمان مدیریت حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از یاسوج، با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، مدیر حوزه علمیه خواهران استان و مسئولین نهادهای حوزوی استان ساختمان مدیریت حوزه علمیه خواهران در یاسوج به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام سید ابراهیم افتخاری در آیین افتتاح این پروژه اظهار داشت: ساختمان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان در سه طبقه با زیربنای ۸۵۰ متر مربع بنا شده است.

ساختمان مدیریت حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید

مدیر حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساختمان مهد کودک و سرایداری مدرسه علمیه بی بی حکیمه(ع) گچساران از دیگر طرحهای افتتاحی حوزه علمیه خواهران است که امروز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: این ساختمان قرار است در یک طبقه به مساحت ۳۰۰ متر مربع احداث شود.

ساختمان مدیریت حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید

افتخاری گفت: بخشی از اعتبارات طرح های حوزه علمیه خواهران از محل اعتبارات اعطایی دولت و بخشی نیز به کمک خیرین و اعتبارات مرکز مدیریت تامین شده است.

این مسئول همچنین از کلنگ زنی ساختمان کمک آموزشی مدرسه فاطمیه یاسوج خبر داد و افزود: در این ساختمان مهد کودک و سرایداری در نظر گرفته و اعتبار آن از محل کمک های خیرین و هیات امنا تأمین خواهد شد.

ساختمان مدیریت حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید

این مراسم همزمان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مسئولین حوزوی قم برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha