پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ماموستا فائق رستمی -نماینده کردستان در مجلس خبرگان

حوزه/نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نحله ها و گروه های سیاسی، اعتقادی و مسلح همواره از ابتدای انقلاب در تلاش بوده اند که ایسم ها و ایدئولوژی های خود را در مغز و فکر جوان کُرد تلقین کنند که تاکنون هرچه کرده اند به در بسته خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، امروز در نشست با جمعی از روحانیون و طلاب اهل سنت کردستان اظهار کرد: خوشبختانه بعد از گذشت بیش از ۴ دهه از عمر انقلاب اسلامی تمامی تلاش های دشمنان و گروهک های معاند برای برهم زدن امنیت در کشور به ویژه در استان کردستان بی ثمر و بی نتیجه بوده است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: همه خوب به یاد داریم که قبل از آغاز جنگ هشت ساله بسیاری از گروهک های مسلح و ضدانقلاب علیه انقلاب اسلامی در این استان فعالیت هایی داشتند و بسیاری از هم استانی هایمان به دست این گروهک ها به شهادت رسیدند ولی مردم فهیم این منطقه نشان دادند که با بصیرت سیاسی و دینی هرگز در مقابل این گروهک های خودفروخته تسلیم نخواهند شد.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال تخریب باورهای مردم ایران به ویژه مردم اهل سنت بوده و هستند، افزود: نحله ها و گروه های سیاسی، اعتقادی و مسلح همواره از ابتدای انقلاب در تلاش بوده اند که ایسم ها و ایدئولوژی های خود را در مغز و فکر جوان کُرد تلقین کنند که تاکنون هرچه کرده اند به در بسته خورده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه سراوان و سواستفاده برخی از گروه های معاند نظام اشاره کرد و بیان داشت: هیچ عقل سلیم و با انصافی مخالف انتقاد نیست و در دین اسلام نقد منصفانه به عنوان عامل اصلی پیشرفت معرفی شده است، ولی باید اذعان کرد که بین نقد و اعتراض قانونمند و از سوی دیگر آشوب و دست به سلاح شدن، تفاوت بسیاری است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: زمانی که عده ای خود را در میان مردم و به نام مردم جای می دهند و اهانت های بزرگی به پرچمی که نام مقدس رسول خدا (ص) بر آن منقوش است، انجام می دهند و از سوی دیگر دست به اقدام مسلحانه علیه حافظان امنیت می زنند، هرگز نمی توان این افراد معلوم الحال را منتقدان به وضعیت کنونی دانست، بلکه اینان را باید پیاده نظام دشمن بدانیم.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: مردم سیستان و بلوچستان، مردمانی اهل دین و دیانت و غیرت بوده و هستند و بی شک هرگز اجازه نمی دهند که عده ای فریب خورده و منحرف امنیت در این استان را به مخاطره بیندازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha