پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله یعقوبی

حوزه/ آیت الله شیخ محمد یعقوبی از علمای عراق، درگذشت حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد مهدوی از فضلای حوزه علمیه نجف اشرف را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله شیخ محمد یعقوبی از علمای عراق، درگذشت حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد مهدوی از فضلای حوزه علمیه نجف اشرف و مدیر دفتر آیت الله اسحاق فیاض از مراجع نجف را تسلیت گفت.

وی در بیانیه خود گفت: حوزه علمیه نجف اشرف امروز یکی از شخصیت های بزرگ و استادی را از دست داد که به تلاش، تحصیل، تدقیق و پشتکار در جهت منافع طلاب شناخته شده بود.

آیت الله یعقوبی ادامه داد: از سی سال پیش، زمانی که در دانشگاه دینی نجف اشرف زیر نظر حجت لاسلام سید محمد کلانتر بودیم، او را شناختم. او تمامی مراحل علمی را تا درس خارج در حوزه علمیه خواند.

این عالم عراقی اشاره کرد: هر کس با شیخ مهدوی معاشرت داشته، او را به تواضع و احترام به دیگری و تلاش برای رفع نیازهای مردم به ویژه طلاب می شناسد. او مهربان و خوش برخورد بود و مورد تقدیر و احترام و محبت مراجع دینی قرار داشت.

آیت الله یعقوبی در پایان با بیان اینکه فقدان ناگهانی شیخ مهدوی موجب دردمندی و ناراحتی طلاب و شاگردانش شده است، از درگاه الهی خواست که او را مورد رحمت قرار داده و در جوار حضرت محمد (ص) و اهل بیت (علیهم السلام) قرار دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha