پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ درختکاری مدرسه صدوقی فاز 4

حوزه/ نماینده ی ولی فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: روحانیون به ویژه مبلغان با توجه به جایگاهی که در میان مردم دارند می‌توانند نقش بسزایی در افزایش مشارکت‌های مردمی در حوزه منابع طبیعی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مصطفی طباطبایی ‌نژاد ظهر امروز در مراسم آغاز غرس نهال در مدارس علمیه کشور، با اشاره به اینکه در مورد غرس درخت روایات و احادیث مختلفی آمده است، اظهار کرد: اگر در منابع دینی بررسی داشته باشیم متوجه اهمیت رسالت شرعی خود نسبت به کاشت درخت خواهیم شد.
وی با تاکید بر اینکه روحانیون و علما در حوزه فرهنگ‌سازی منابع طبیعی می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند، عنوان کرد: روحانیون به ویژه مبلغان با توجه به جایگاهی که در میان مردم دارند، می‌توانند نقش بسزایی در افزایش مشارکت‌های مردمی در حوزه منابع طبیعی داشته باشند.


وی ضمن تقدیر از ترویج فرهنگ درختکاری توسط حجت‌الاسلام‌ و المسلمین فرحزاد در برنامه تلویزیونی به سمت خدا گفت: رسانه قدرت و ظرفیت بسیار مطلوبی است که روحانیون با استفاده از این ظرفیت می‌توانند آموزه‌های دینی از جمله درختکاری را در میان مردم ترویج دهند.


نماینده ی ولی فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری ضمن تقدیر از اهتمام مسعود منصور رئیس این سازمان نسبت به ترویج آموزه‌های دینی عنوان کرد: تاکنون برای کارکنان و نیروهای این سازمان اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی مطلوبی دنبال شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha