شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جام شهدای روحانی

حوزه/تیم های شرکت کننده در رقابت های فوتسال جام شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شدند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از یاسوج، به همت گروه سفیران مهربانی، امروز با سخنرانی حجت الاسلام علیزاده، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مجمع طلاب و  سرگروه فرهنگی تبلیغی استان کهگیلویه و بویراحمد از تیم های شرکت کننده در مسابقات جام شهدای روحانی استان تقدیر شد.

حجت‌الاسلام کمال برازش، مدیر گروه سفیران مهربانی، گفت: یکی از اهداف اصلی این مسابقات زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا خصوصا شهدای روحانی استان بود که الحمدلله با کیفیت و با اخلاق ستودنی همه عزیزان شرکت کننده این مسابقات تمام شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: در مسابقات ورزشی از سه تیم اول تقدیر می شود، ولی در این مسابقات به خاطر یاد شهدا از همه ی تیم ها تقدیر شد.

وی ادامه داد: مبالغ هدایا به ارزش نزدیک به ۱۶میلیون تومان بود که در قالب کارت هدیه لباس ورزشی و بسته های مهربانی تقدیم همه تیم ها شد.

 در این جلسه از تلاش های جهادی حجت الاسلام  علیزاده تقدیر کردند.

همچنین در پایان از همه مسئولین و ادارات و نهادهای انقلابی استان از جمله سازمان بسیج و روحانیون،اداره حفظ و آثار ارزش های دفاع مقدس و مشارکت روحانیون و کمیته انضباطی لیگ برترکشور و تربیت بدنی حوزه علمیه کشور قدردانی شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha